Hallo ik ben Kees

25-06-2018 om 15:56 uur

Ik heb een longembolie in beide longen gekregen. Was al tijd erg moe, maar had niet de typische kenmerken van een longembolie.

Login of registreer om te reageren
26-06-2018 om 06:02 uur

@Keesda,
Welkom en natuurlijk beterschap verder.
Veel plezier op dit forum met voor iedereen wat wils.

Login of registreer om te reageren
26-06-2018 om 15:28 uur

Ik heb ook massale longembolieën met longinfarcten gehad, en heb er ook lang mee rondgelopen zonder echt te beseffen dat er iets mis was. Pas toen ik er bijna bij neerviel toen ik op de training was bij de fysio ben ik in het ziekenhuis beland.
Veel moed bij je revalidatie!

Login of registreer om te reageren
30-06-2018 om 19:17 uur

Hey, heb maand geleden ook longinfarct gehad, enkele maanden er voor paar keer bij huisarts geweest omdat ik benauwd was en snel moe. K heb toen puffer gekregen omdat dokter dacht aan een allergie.
Later bleek het veel ernstiger te zijn.
Hoe lang is het bij jullie al geleden?
K ben zelfstandig ( broodjeszaak ) dus wou meteen terug gaan werken, maar eenmaal thuis was snel duidelijk dat ik heel vlug moe of duizelig ben en moet rusten.
Nu al bijna 6 weken geleden en weinig vooruitgang.
Binnen een maand mag ik tetug onder de ct scan en weten we meer.

Login of registreer om te reageren
01-07-2018 om 08:53 uur

@ Keesda welkom op het longforum goed voor jezelf zorgen en de tijd nemen, beterschap.

@ Nanske2608 het is ook niet niks een longinfarct geef jezelf de tijd om te herstellen, helaas zal dit waarschijnlijk nooit 100% zijn, sterkte en beterschap

Login of registreer om te reageren
01-07-2018 om 12:33 uur

@Marcus, k had nooit gehoord van een longinfarct. De longarts heeft wel uitgelegd wat er gebeurt is, maar pas na 2 maanden een volgende controle gepland.
Zelf heb k 10 dagen geleden terug een afspraak gepland omdat ik niet wist of het allemaal normaal was hoe het nu aanvoelt. Ik ken ook niemand die het gehad heeft om er eens samen over te kunnen praten.
K rust veel,maar k wil ook wel wat doen.. zoals gisterenavond toen het frisser was, hadden we fietstochtje gepland waarvan ik wist dat we redelijk wat banken passeerden als ik er nood aan had.
Op 40 minuten hebben we 3 stops moeten houden

Login of registreer om te reageren