Longen/ hoge hartslag/ migraine

30-07-2018 om 07:15 uur

Beste mensen,
Longziekte , migraine merendeel bij pieken en dalen hormonen en hoge hartslag.
Zijn dat dingen die veel voorkomen?
Wie heeft hier inzicht in?
Hoge hartslag hoort dit standaard bij longpatiënten?
Ben zo moe.
Al aangemeld bij Merem/ heideheuvel Hilversum voor longrevalidatie.
Migraine pfffff gekmakend.
En hoofdpijn. Alle puffen. Nortrilen en antibiotica moeten laten staan van huisarts.
Blijken allemaal het hart omhoog te jagen.
Nu 1 week gestopt. Hoge Hartslag blijft.

Login of registreer om te reageren
30-07-2018 om 07:22 uur

Zodra ik benauwd ben, stijgt mijn hartslag. Normaal is hij rond de 60 in rust en stijgt dan gerust naar 100 in rust.
Ventolin en foster kunnen ook zorgen voor een verhoogde hartslag, geen idee welke pufjes je gebruikt. En daarnaast kan pijn ook voor een verhoogde hartslag zorgen.

Login of registreer om te reageren
30-07-2018 om 07:26 uur

Hoi Nckii,
Ik gebruik nu 2 weken helemaal niet meer.Geen puffen en geen antibiotica. Totaal zonder medicijnen dus.
Hartslag komt in rust niet onder de 105.
Bloeddruk is wel aan het verbeteren.

Login of registreer om te reageren
30-07-2018 om 07:57 uur

@joko wat vervelend! Gelukkig verbetert de bloeddruk wel:) ik zou het niet weten, heb mijn medische studie niet afgerond. Misschien toch de huisarts bellen en advies vragen?

Login of registreer om te reageren
30-07-2018 om 08:03 uur
Reactie op Nckiie

@joko wat vervelend! Gelukkig verbetert de bloeddruk wel:) ik zou het niet weten, heb mijn medische studie niet afgerond. Misschien toch de huisarts bellen en advies vragen?

Haha thanks.Ik ben ook niet afgestudeerd in medische kunde
Lastig te doorgronden allemaal. Misschien anderen die ervaring hebben op dit gebied. Mogelijk dat het toch standaard klachten zijn bij longpatiënten!?
Inmiddels veel contact met huisarts.

Login of registreer om te reageren
30-07-2018 om 08:36 uur

Wat ik heb begrepen van mijn arts is, als je benauwd bent, heeft dat invloed op het hart.

Login of registreer om te reageren
30-07-2018 om 08:42 uur
Reactie op Anna50

Wat ik heb begrepen van mijn arts is, als je benauwd bent, heeft dat invloed op het hart.

Dank voor je reactie.

Login of registreer om te reageren
24-09-2018 om 06:45 uur

Medicijnen zorgen voor verliezen aan vitaminen, mineralen en andere stoffen. Corticosteroïden werken daarnaast verhogend op het cortisol in je lichaam. Antibiotica werken ook verstorend op je darmflora, zorgen voor vermindering van een bepaalde enzym, DPP-IV. Alles bij elkaar kan dit ook weer voor klachten zorgen, die ook niet zomaar verdwijnen omdat de ontregelingen niet vanzelf overgaan. Ook doen medicijnen niets aan oorzaken, zoals voedingspatroon (exorfinen, histamine), darmflora, candida, tekorten aan voedingsstoffen enz. Er zijn ook natuurlijke middelen als PEA, MSM, CBD en kurkuma. Kan een keuze zijn om de chemische of natuurlijke weg te bewandelen.
https://rinekedijkinga.nl/veelgestelde-vragen/medicijnen-interacties-vo…

Login of registreer om te reageren