Hoi, ik ben Janine

31-07-2018 om 10:18 uur

Hallo allemaal, ik ben Janine en ben 40 jaar oud.
Mijn hele leven ben ik al kortademig, er is verder daar nooit iets mee gedaan.Als kind dacht ik dat het zo hoorde.
Sinds 3 kwart jaar heb ik last van vage klachten....waarvan ik mij een enkele keer heb ziek gemeld (ik ben zo'n iemand,ik ga door tot ik erbij neerval)
Heel wat huisartsenbezoekje rijker en heel wat buisjes bloed armer, maar er kwam nooit iets uit....alles was goed. Ook getest op longembolie.
Eind mei ging het helemaal mis. De donderdag was ik al ziek naar huis gegaan na een half uurtje gewerkt te hebben (ik werk op een call center)
Vrijdag thuis gebleven onder het mom van 'even een dagje rust'. Tegen middernacht toch de ambulance gebeld, was enorm benauwd en had pijn op de borst. Met mijn hart niks aan de hand, bloeddruk was aan de hoge kant.
Neurologisch onderzoek gehad, daar was niks uitgekomen....zij en de huisarts dachten aan hyperventilatie. Heb nu ook fysio daarbij.
De bedrijfsarts zei als eerste, heb je geen astma? geen idee....nog nooit aan gedacht.
Huisarts twijfelde geen moment en stuurde mij gelijk door naar de longarts....nu wachten op de uitslagen....
Ik hoop hier lotgenoten te vinden....maar waarin weet ik nog niet...

groetjes

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 10:48 uur

Welkom Niene, spannend dus voor je. Maar misschien weet je dan eindelijk wat het is.

Login of registreer om te reageren
04-08-2018 om 17:53 uur

Dag Niene,
Ik hoop voor jou dat er op korte termijn meer duidelijkheid komt!
Houd je ons op de hoogte?

Login of registreer om te reageren