vraag

04-08-2018 om 22:02 uur

hallo mijn naam is jacqueline van den oever,47 jaar alleenstaande moeder van 2 zoons inmiddels beide uitwonend,ik heb copd emfyseem cold3,nu heb ik een gekke vraag,ik heb afgelopen 2 weken allerlei onderzoeken gehad,nu blijkt dat ik een longvlies en borstvliesverkleving heb,nu komt die is dit ook kanker ? ik maak me vreselijke zorgen of dit iets dodelijks en of gevaarlijks is

Login of registreer om te reageren
05-08-2018 om 21:10 uur

Welkom hier, ik heb geen antwoord op je vraag, misschien eens de vraag stellen bij topics van longartsen?
Maar is je er niks over verteld door je longarts? Ik snap je bezorgdheid, ik zou anders het vragen aan je eigen arts of huisarts.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
06-08-2018 om 07:53 uur

Dag Jacqueline,
Als er een vermoeden van kanker is wordt dat gemeld door de artsen, en volgen er direct nog nieuwe onderzoeken. Dan wordt je doorverwezen voor een petscan. Als daarop verkleuring te zien is wijst dat op kanker of op een zware ontsteking.
Ik zou zo snel mogelijk weer contact opnemen met je behandelende arts en je vraag daar voorleggen, want die onzekerheid en angst zijn ontzettend zwaar om mee om te gaan.
Veel sterkte en veel beterschap!
Ilse

Login of registreer om te reageren
06-08-2018 om 08:25 uur

Als ik je uitleg lees bij vraag het de longarts denk ik zeker niet dat je kanker hebt, dan had je arts het namelijk niet losgelaten en verdere onderzoeken gedaan...

Login of registreer om te reageren