hallo ik ben klaas

05-08-2018 om 13:53 uur

hallo ik ben klaas ben bijna 64(September) heb sinds een jaar of 7/8 weet het niet meer zeker COPD,
Het laatste bezoek aan de longarts 2 weken geleden bleek dat ik 10 minder had geblazen zit nu op 50.
Was al terug gegaan met roken van 3 naar 1 pakje tabak in de week ,nu moet ik wel op de een of andere manier stoppen met roken,heb al van alles geprobeerd pleisters,kauwgum,champix tabletten het langste wat ik volhield was een maand met de tabletten,maar eerlijk gezegd is dat een paardenmiddel waar ik veel bijwerkingen van had,nu wil ik a.s Maandag 6 Augustus abrubt stoppen,denk dat er weinig andere keuz is voor mij,alleen hoop ik dat ik met deze wetenschap de bekende knop kan omzetten.
gr Klaas

Login of registreer om te reageren
05-08-2018 om 14:26 uur

Dag Klaas,

Welkom hier.
Er zijn andere manieren om het roken te vervangen/op te geven maar laten we eerst maar eens zien of Cold Turkey voor jouw de bevrijding oplevert.
Succes!

Login of registreer om te reageren
05-08-2018 om 15:06 uur

Welkom hier Klaas, succes met stoppen, heb lang geleden ook van alles geprobeerd, zelfs hypnotherapie, accupunctuur, pillen enz enz enz , nicotine vervangers ook maar de laatste keer lukte het gedeeltelijk door champix maar vooral daarbij:het er echt klaar mee zijn.
Wat mij ook hielp is verschillende boeken te lezen, hoe de verslaving werkt.
De laatste keer wilde ik nooit meer hoeven te stoppen met roken maar gestopt zijn en blijven,want wat een drama periode was dit voor mij, toen lukte het pas.
Succes!

Login of registreer om te reageren