Smog, binnen blijven?

07-08-2018 om 07:58 uur

Goedemorgen,
Vanmorgen ben ik weer erg benauwd opgestaan. Ik heb al jaren allergische astma maar nog nooit zoveel last gehad als deze zomer en weet me geen raad...

Minste geringste wat ik doe... buiten adem... en heb 2 jonge energieke kinderen dus op de bank blijven zitten zit er voor mij niet in.

Hoe gaan jullie met de extreme hitte / smog om?

Twijfel zelf of om naar zee te rijden (is daar dr snog minder erg?) Of verkoeling te zoeken in een bioscoop... tips zijn welkom!

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 09:24 uur

Ik probeer heel goed naar mijn lichaam te luisteren. Vandaag binnen met alles dicht en de airco aan, drink regelmatig water met ijsklontjes.

De bios klinkt als een goed uitstapje voor vandaag, ook leuk voor de kinderen:D van wat ik heb meegekregen is de smog voor het hele lang uitgegeven en dus ook aan de kust, maar op andere dagen zou het strand ook een prima oplossing kunnen zijn:)

Waterspelletjes verzinnen voor je kinderen waarbij jij kan toekijken? Kunnen de kinderen hun energie kwijt en jij je energie sparen. Succes!

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 11:37 uur

Wanneer je veel last hebt van hitte en smog, toch zoveel mogelijk binnen blijven, bioscoop goeie optie en anders thuis filmpje opzetten/samen ijsjes maken, gekleurde ijsblokjes in diepvries van ranja.
Voetenbadjes, laat ze hutten bouwen met lakens, alsof ze kamperen, met lekkers en al.
Succes, het valt niet mee benauwd en kinderen vermaken...

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 22:49 uur

Bedankt voor jullie reacties. We zijn uiteindelijk gaan glow in the dark golven!

Login of registreer om te reageren
08-08-2018 om 08:54 uur

Aah dat is ook een leuk idee, toch binnen maar wel iets gezelligs gedaan, echt fijn!
En nu wat koeler gelukkig en minder of geen smog.

Login of registreer om te reageren
08-08-2018 om 19:33 uur

Een soort binnenmidgetgolf met allemaal dingen verlicht,black light dacht ik.

Login of registreer om te reageren
08-08-2018 om 20:20 uur

Ja klopt midgetholf in het donker met black light waardoor alle onderdelen die vrolijk gekleurd zijn met speciale verf oplichten. De kids vonden het geweldig!

Ik ben heel blij met de verkoeling vandaag! Heerlijk!

Login of registreer om te reageren
08-08-2018 om 20:50 uur

@anna50 gewoon zo leuk dat ik iedereen het aanraad een keer te proberen:D

Login of registreer om te reageren