hallo allemaal

12-08-2018 om 07:03 uur

Peter van Hemert (52), getr, 2 zoons van 18 en 21 kom uit Rotterdam. Ben al 2 jaar kortademigheid, schijn lichte astma te hebben, mar medicatie maakt niets uit. Ben er ook mee gestopt met die inhaler. Sta met een hartslag van 180 al na een kleine helling of trap lopen. Whats going on? Longartsen vinden verder niets schokkends en zegt dat ik op en top gezond ben op dat beetje astma na.

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 08:51 uur

Hoi Peter. Welke puffer had je? Soms is het even puzzelen welke puffer het beste bij je past. De meeste puffers hebben ook even tijd nodig om optimaal te werken...

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 09:01 uur

Welkom hier, misschien eens naar een cardioloog om daar ook een check up te laten doen, benauwd van longen of hart kun je niet altijd uit elkaar houden.
Het lijkt mij een hoge hartslag , maar kan ook zeker door de puf zelf komen.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 09:06 uur

Goedemorgen Peter... welkom hier!
Een bezoek aan de cardioloog lijkt mij ook een goed plan!
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 15:12 uur
Reactie op Pientjuh

Goedemorgen Peter... welkom hier!
Een bezoek aan de cardioloog lijkt mij ook een goed plan!
Sterkte!

Ja, die heb ik inderdaad ook al gehad, lles doorlopen, ECG, bloedtest, fietstest, zelfs mijn cholesterol is perfect....

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 15:13 uur
Reactie op goudvisje

Welkom hier, misschien eens naar een cardioloog om daar ook een check up te laten doen, benauwd van longen of hart kun je niet altijd uit elkaar houden.
Het lijkt mij een hoge hartslag , maar kan ook zeker door de puf zelf komen.
Sterkte!

Die puf heb ik 8 maanden geleden al aan de kant gegooid, maar de klachten blijven.

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 15:14 uur
Reactie op Stefanie

Hoi Peter. Welke puffer had je? Soms is het even puzzelen welke puffer het beste bij je past. De meeste puffers hebben ook even tijd nodig om optimaal te werken...

Oh Stefanie, dat zou ik je nu niet kunnen zeggen (zit op mijn vakantieadres) morgen weer naar huis. Kan wel even kijken thuis, dus dat hoor je later van me. Zit in Oostenrijk, bergen wandelen, soms een crime.

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 15:15 uur

Ik heb ook een slaapabneu, misschien wel handig om erbij te vermelden. Slaap met zo'n kreng naast mijn bed. Soms gebruik ik m een week niet, omdat ik verrot slecht slaap als Neil Armstrong met dat ding op me gezicht

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 15:35 uur
Reactie op PetervanHemert

Ik heb ook een slaapabneu, misschien wel handig om erbij te vermelden. Slaap met zo'n kreng naast mijn bed. Soms gebruik ik m een week niet, omdat ik verrot slecht slaap als Neil Armstrong met dat ding op me gezicht

Ik heb er ook een en dat kostte me ook een klein jaar om er aan te wennen. Totdat ik het juiste masker had gevonden (gewoon neusmaskertje) en heb er nu eigenlijk weinig last meer van. Soms nog een beetje ruzie en dan ligt ie de volgende ochtend aan de andere kant van de slaapkamer. Ach ja!

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 15:46 uur

balling het eerste wat ik bedacht was waar ligt je vrouw na een ruzie? Haha... =))

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 15:47 uur
Reactie op PetervanHemert
Reactie op Pientjuh
Goedemorgen Peter... welkom hier!
Een bezoek aan de cardioloog lijkt mij ook een goed plan!
Sterkte!

Ja, die heb ik inderdaad ook al gehad, lles doorlopen, ECG, bloedtest, fietstest, zelfs mijn cholesterol is perfect....

Dat vermoeden had ik al.

Login of registreer om te reageren