Supplementen

21-08-2018 om 19:04 uur

Heb altijd al hyperactieve longen gehad nu sinds de overgang is dit astma geworden die zich nog niet makkelijk in laat stellen is. Gebruik nu spiriva 1x, flixotide 2x2, an atrovent , dymesta, aerius.
Welke supplementen zouden kunnen ondersteunen.
Gebruik al vit D, vit C, magnesium, omega visolie, probiotica

Login of registreer om te reageren
21-08-2018 om 20:08 uur

Multivit is wat artsen mij adviseren. En hu ik onderhouds antibiotica heb probiotica.
Verder zijn suplementen kleine druppeltjes op de gloeiende plaat, ieder druppeltje geldt voor ieder anders.

Oooh, een bioresonantie arts kan meten of je ook suplementen mist. Kies dan wel een therapeut die ook arts is. (Doe ik ook)

Login of registreer om te reageren
26-08-2018 om 21:25 uur

Ik gebruik al enkele jaren magnesiumcitraat, calcium, vitamine D en B12(tablet) vanwege een te laag vitamine D gehalte, spierkrampen(magnesium en calcium) en de B12 is een poging om uit te sluiten dat een te laat B12 gehalte de oorzaak is van mijn overspannen/overprikkelde zenuwen zijn.
Echter heb ik sinds vorige week alles tijdelijk moeten laten staan omdat ik de magnesiumtabletten niet meer weg kreeg.
Ik begon te kokhalsen en uiteindelijk belandde mijn maaginhoud in de afvalbak naast mijn bureau.
De 2 a 3 dagen na het kokhalsen bleef ik ervan kokhalsen en kreeg de tabletten niet meer weg.
Dus gestopt tot het kokhalsen weer gezakt is en we toch weer terug kunnen naar wel slikken...of als de foster voor te hevige spierkrampen zorgt dat ik het niet langer kan oplossen met het eten van een banaan.

Login of registreer om te reageren