Weet echt niet meer of ik dat al had gedaan.

07-10-2018 om 13:18 uur

Allereerst alle jarigen van Harte Gefeliciteerd!
Ik ben ankie en ben door het oog van de naald gekropen. 13 dagen aan de beademing drie weken ic geweest totaal 2 maanden ongeveer in het ziekenhuis met daarna revalidatie. Ik stapel enorm als ik (oké) ben is het C02 percentage sowieso 50 % Met gold 4. D. Heb gewoon pech. Ventielen mag ik niet mijn longen zijn van binnen een "doolhof". Maar zonder kapje krijg ik zelf het C02 niet lager als ik weer met verzuren begin. Dan wordt het steeds opname of de ic of de SEH voor dat zuurstofkapje een B-Pap, haalt ook het C02 weg. Daar ik altijd benauwd ben is het nare ik merkt het niet als ik bezig ben mij weer te vergiftigen, jammer maar is niet anders. Benauwd ben ik altijd, zit dik onder 90 met mijn saturatie Ik weet ook echt niet of ik me al had voorgesteld de eerste keer. Ik ben moeder van 5 en een pleegdochter 8 kleinkinderen en 3 achterkleinkinderen (mooi spul allemaal). Verder geniet ik nog van het leven op mijn manier. :-)

Login of registreer om te reageren
07-10-2018 om 17:26 uur

Welkom hier, dan heb je ook een ellendige tijd achter de rug,lijkt mij heel naar dat stapelen, ik heb het wel erg benauwd maar stapel tot nu toe niet.
C02 blijft bij mij acceptabel, dan kun je denk ik ook geen zuurstof gebruiken of heel weinig?
Lastig hoor!
Een grote familie dus, veel gezelligheid ook, leuk.
Ik wens je sterkte en veel lees-en schrijf plezier hier

Login of registreer om te reageren