Even voorstellen

12-10-2018 om 08:49 uur

Dag iedereen, ik ben blij en vooral heel benieuwd wat ik te lezen krijg op dit forum. Door mijn promotiewerk van een gezondheidstoestel kom ik heel vaak in contact met volwassenen en kinderen die longaandoeningen hebben... heel gevarieerd van diagnose. Daarom kom ik hier meelezen om die mensen een hart onder de riem te steken en weten waar ze me over aanspreken. Want onze zuivere lucht in onze leefomgeving word toch heel belangrijk. Mijn man is zelf heel gevoelig aan zijn luchtwegen, maar door mijn werk had ik niet gedacht of stil gestaan dat dit toch heel ernstige vormen kan aannemen.
Gr. Jannick

Login of registreer om te reageren
12-10-2018 om 09:15 uur

Welkom hier, al begrijp ik niet precies wat je verhaal inhoudt, promotiewerk ...en weten waar ze me over aanspreken??
Zolang het geen reclame is heet ik je van harte welkom

Login of registreer om te reageren
13-10-2018 om 06:37 uur

Dat is zeker niet de bedoeling. Ik was/ben er mij niet van bewust dat het zo ernstig kan zijn. Daarom dat ik me daar wil informeren. Als ik zie wat er in mijn eigen leefomgeving speelt. Twee kleinkinderen met astma en allergieën, dan mijn man die als baby veel longinfecties opliep. Met nog steeds gevolgen! Dan schrik ik soms van waar dit naartoe kan leiden. Dit gaat zeker niet om promotie! Maar ik kan uw reactie begrijpen.

Login of registreer om te reageren
13-10-2018 om 07:56 uur

Dat begrijp ik, dan heet ik je alsnog van harte welkom.
Het was mij even niet helemaal duidelijk.
Veel lees en schrijfplezier en groetjes

Login of registreer om te reageren
13-10-2018 om 11:13 uur

Welkom, en lees maar veel. :) Vragen kan natuurlijk altijd.

Login of registreer om te reageren