Copd laatste fase

10-11-2018 om 22:32 uur

Ik ben nieuw hier op dit forum.
Mijn zusje is afgelopen maandag opgenomen in het Hospice ze hoopt dat ze 18 nov a.s haar 50e verjaardag nog haald.
Haar lichaam is op, haar pijngrens geeft ze een 7 en ze krijgt 3 morfineampullen per dag.
Ze kan nog op bed zitten, en nog wel praten maar het gaat moeizaam met pauzes voor de ademhaling.
Het is heel verdrietig om te zien.
Ik heb voor vandaag nog kunnen regelen dat ze haar kinderen heeft kunnen zien die ze door omstandigheden heel lang niet heeft gezien.
Ze keek hiernaar uit en het heeft haar goed gedaan.
Maar hoelang houd ze dit vol?
Hoe gaat het nu verder?

Veertjes

Login of registreer om te reageren
11-11-2018 om 08:01 uur

@veertjes,
Heel veel sterkte voor jou en natuurlijk
je zus in een moeilijke tijd.

Login of registreer om te reageren
11-11-2018 om 08:08 uur

@veertjes de vragen die je stelt verschillen erg per persoon. Wellicht kunnen ze je in het hospice wat antwoorden geven?
Enorm veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd gewenst!

Login of registreer om te reageren
11-11-2018 om 08:27 uur

Ook ik wens jullie veel sterkte! Ik denk dat de arts de goede antwoorden wel weet.

Login of registreer om te reageren
11-11-2018 om 09:34 uur

Heel veel sterkte, wat een verdrietige tijd, ik denk dat haar longarts het beste de antwoorden weet, ligt aan veel factoren denk ik.

Login of registreer om te reageren
11-11-2018 om 11:21 uur

@veertjes,
Wat vreselijk verdrietig. Lijkt me heel moeilijk om mee te maken.
Heel veel sterkte geweest voor je zus en iedereen die van haar houdt.
Heeft je zus ook laten weten wat ze zelf wil?

Login of registreer om te reageren
11-11-2018 om 17:33 uur

Heel veel sterkte voor jullie en zeker je zus .

Login of registreer om te reageren
11-11-2018 om 19:23 uur

Dank jullie wel, mijn zusje wil heel graag haar verjaardag halen. Er is veel stress verdwenen door het bezoek van haar kinderen, hierdoor leek het wat beterder te gaan. Na zondag zijn haar doelen bereikt, het is afwachten..

Login of registreer om te reageren
12-11-2018 om 02:23 uur

@ Veertjes welkom op het forum wat een verdrietig en ernstig bericht over je zus, leef met je mee ook omdat ik weet dat die fase ook voor mij eens komt. Heel veel sterkte voor jou, je familie en je zus in deze moeilijke tijd.

Login of registreer om te reageren
12-11-2018 om 14:12 uur

Veertjes, wat is je zusje nog jong. Wat verdrietig om dit te moeten meemaken. Ik hoop dat je zusje in haar laatste dagen goed verzorgd wordt en ze niet lijdt. Veel sterkte!!

Login of registreer om te reageren
13-11-2018 om 20:11 uur

@Veertje
Hierbij wens ik jullie heel veel sterkte de komende tijd.

Login of registreer om te reageren