schoonmaakster die rookt

26-11-2018 om 17:14 uur

Hoi hoi even een vraag, mijn schoonmaakster rookt. Nee, niet in mijn huis en neemt ook niet een pauze om te gaan roken buiten. Maar is het schadelijk voor mij, dat als zij net voordat ze bij mij komt schoonmaken een sigaretje heeft gerookt?. Komen die deeltjes dan ook in mijn huis , of overdrijf ik nu?

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 17:35 uur

Hallo @ikke69 ,

Naar mijn idee merk je zelf of je er last van hebt! Is dit niet het geval denk ik dat het meevalt! Maar ik weet natuurlijk niet hoe dit op de lange termijn zit en in hoe verre de roomwalm nog om haar heen hangt! Succes!

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 18:15 uur

Ja! Ik denk dat je overdrijft ofschoon je van de geur misschien wel reacties krijgt.
De schadelijke deeltjes die in sigarettenrook zitten zijn dan allang om haar heen verdwenen.
Ik zou me dan eerder zorgen maken om elke auto of brommer die voorbij rijdt.

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 18:16 uur

Je overdrijft denk ik behoorlijk ... het kan wel dat je haar vindt stinken of haar kleding en alleen heel ernstig astma patiƫnten zouden daarvan kunnen gaan hoesten althans dat hoor je wel eens zeggen.

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 18:24 uur

Als je er geen exacerbatie van krijgt zou ik me er niet zo druk om maken:)

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 18:50 uur

Voor je huis kan het geen kwaad maar je kan wel last hebben van de lucht in haar haar en kleren.

Login of registreer om te reageren
29-11-2018 om 21:01 uur

Ze ruikt er niet erg naar dus, denk dat jet dan pok wel meevalt, tnx

Login of registreer om te reageren
01-12-2018 om 18:24 uur

Fijn dat ik serieus genomen word. Ik word indd, benauwd als iemand net gerookt hebt en dan in mijn buurt gaat staan. En ik dacht altijd dat de rook deeltjes van die persoon in kleding en haren bleven hangen, dus ik dacht misschien dat dat dan ook van invloed had met bed verschonen en dergelijke.

Login of registreer om te reageren
01-12-2018 om 19:38 uur

Ik heb wel last van collegas die net gerookt hebben...

Login of registreer om te reageren
02-12-2018 om 13:21 uur

@ikke69, ik heb ook last als iemand net heeft gerookt , ook al ben ik zelf een ex roker.
Ik zeg er niks van want ik wil vooral geen ex zeurpiet roker zijn maar kan bijv. niet bij iemand in een auto stappen waar wel eens in gerookt wordt of in een huis enz.
Ik denk dat er geen deeltjes rook of iets dergelijks in je huis komen maar heeft degene net gerookt dan kun je wel last hebben van de geur die in kleding en om die gene heen hangt.
Succes en wanneer je het niet vertrouwd of er last van hebt zou ik een niet rokende schoonmaakster zoeken.
Groetjes,Jolien

Login of registreer om te reageren
02-12-2018 om 13:24 uur
Reactie op goudvisje

@ikke69, ik heb ook last als iemand net heeft gerookt , ook al ben ik zelf een ex roker.
Ik zeg er niks van want ik wil vooral geen ex zeurpiet roker zijn maar kan bijv. niet bij iemand in een auto stappen waar wel eens in gerookt wordt of in een huis enz.
Ik denk dat er geen deeltjes rook of iets dergelijks in je huis komen maar heeft degene net gerookt dan kun je wel last hebben van de geur die in kleding en om die gene heen hangt.
Succes en wanneer je het niet vertrouwd of er last van hebt zou ik een niet rokende schoonmaakster zoeken.
Groetjes,Jolien

Dank je Goudvisje, voor je antwoord!

Login of registreer om te reageren