Hallo, even voorstellen

02-12-2018 om 09:14 uur

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Eline, ik woon samen met mijn man in Gelderland, de Liemers.

Ik heb last van astma, al sinds mijn peutertijd. Ik heb last van allergische en inspanningsastma. Ik kan hier nu heel goed mee leven, zit momenteel op 1 pufje per dag. En ik heb zelfs 2 kattekinderen. Verder hou ik van hardlopen, momenteel ben ik weer aan het opbouwen na een blessure. Natuurlijk heb ik vaak last van mijn inspanningsastma als ik begin met lopen, (ik dan vaak een pufje Ventolin), vooral in de winter heb ik daar last van.

Als kind heb ik veel last gehad van de astma, op de lagere school was ik vaak ziek. Ook bij verjaardagen van klasgenoten, als zij dieren in huis hadden was ik weer ziek. Op de middelbare school ging het goed, en op mijn 19e had ik weer slechte tijd, daarna gaat het heel goed.
En ik heb last van voedselallergie, sommig fruit word ik ziek van, ik eet eigenlijk geen fruit daardoor. En ik heb een pinda-allergie, ik heb daarvan 1x een anafylactische shock gehad.

Verder werk ik 4 dagen in de week bij een sign/grafisch bedrijf.

Groet Eline.

Login of registreer om te reageren
02-12-2018 om 11:33 uur

Dag Eline
Welkom en veel lees- en schrijfplezier op dit forum.

Login of registreer om te reageren
03-12-2018 om 23:33 uur

Welkom op het longforum...met sporten en algemeen in de winter gebruik ik de airtrim mask als dat nodig is. ...maar weet niet of jij daar meegeholpen bent in de winter.

Succes hier, Marcus

Login of registreer om te reageren