Benauwd sinds oud en nieuw

02-01-2019 om 17:50 uur

Ik ben bekend met allergisch astma.
En ik weet dat ik overgevoelig reageer op rook, vuurwerk en bepaalde luchtjes of deospray’s.
Maar meestal trekt dat snel weg en desnoods met gebruik van ventolin of in ergere situatie atrovent.
Maar nu lijkt niets te helpen, kan het zolang aanhouden door het vuurwerk, of moet ik de oorzaak elders zoeken?
Ik heb dit voorgaande jaren echt niet zo lang gehad.

Login of registreer om te reageren
02-01-2019 om 18:52 uur

Het kan goed van t vuurwerk komen, maar ook door n virus.
Ik zou de medicatie op maximaal zetten (als dat mag), en doet dat niks dan naar de arts

Login of registreer om te reageren
02-01-2019 om 18:55 uur

Dank je emsepems voor je reactie.
Ik gebruik al meer dan ik zou mogen.
Ik ga morgen maar even langs, ik had vanmiddag wel gebeld maar de assistente wist het niet.

Login of registreer om te reageren
02-01-2019 om 19:34 uur

Ik hoop eigenlijk dat het vanzelf weer weg gaat.
Het lijkt een beetje op de laatste keer dat ik er niet meer met de medicijnen die ik had uit kwam.
Ik moet begin februari geopereerd worden aan mijn galblaas waar ik echt last van heb, en ik sta al heel lang op de wachtlijst en ik weet niet of dat een probleem gaat worden als ik nu weer prednison zou krijgen.
Maar dit is ook niks.

Login of registreer om te reageren
02-01-2019 om 20:30 uur

Benauwd een operatie in gaan is sowieso geen goed idee en begin februari is nog een maand ver weg. Misschien ben je er met een kuurtje zo vanaf.

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 16:20 uur

Is ook zo Daantje,
Ik ben vandaag langs geweest en heb prednison gekregen.

Login of registreer om te reageren
05-01-2019 om 10:56 uur

En voel je al verbetering met de prednison?... Het ook ook zo vochtig weer nu heb zelf ook meer last hoor Groetjes

Login of registreer om te reageren