Toch aanvullende verzekering mogelijk voor copd?

03-01-2019 om 12:01 uur

Hallo,

Ik zit bij het zilveren kruis, in eerste instantie dacht ik dat ik mezelf niet aanvullend bij kon verzekeren voor fysio copd.

Nu zie ik in eens dat je bij 3 sterrren aanvullende verzekering extra 27 behandelingen hebt.

Is dit dan aanvullend met wat je in de basisverzekering krijg n.a.v. Klasse indeling.

Ik had vorige week nog zitten kijken, toen was dit nog niet.
Geloof dat je tot eind januari nog kan wijzigen.

Hoe is dit nu allemaal nog te volgen?

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 12:11 uur

Ik zou even bellen om het zeker te weten hoe het zit, of mailen met zilveren kruis want het zal wel druk zijn.
Ik zelf denk dat dit aanvullend is, nadat je de behandelingen op hebt uit de basis maar zeker weten doe ik dit niet
Succes

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 12:33 uur

Check wel even of niet uitgesloten is dat je het mag gebruiken voor aandoeningen die ook onder de basisverzekering vallen zoals COPD.

Login of registreer om te reageren
03-01-2019 om 16:45 uur

Je kan niet meer opzeggen / overstappen maar mag nog wel wijzigen tot 31 jan.

Login of registreer om te reageren
08-01-2019 om 15:45 uur

Ko69
De regels voor het aanvullende gedeelte zijn anders dan de regels in de basis. De fysio behandelingen in je aanvullende verzekering mag je voor zover ik weet niet gebruiken voor je COPD.

Login of registreer om te reageren
13-01-2019 om 10:37 uur

Bedankt Longfonds !!
Ik heb gold 4 en mag omdat ik vorig jaar maar 1 exacerbatie heb gehad ( dankzij de fysio ) nog maar 1 keer per week naar de fysio .... heb nu 27 behandelingen uit de basis en 15 uit de aanvullende verzekering ...... en dat terwijl ik die fysio zo hard nodig heb !!

Login of registreer om te reageren
16-01-2019 om 19:17 uur

Morena,

Zover ik het nu begrijp kan je jezelf niet aanvullend verzekeren.
Als jij dat wel kan, bij welke zorgverzekering zit je dan?

Login of registreer om te reageren
26-01-2019 om 16:42 uur

Ko1969 , ik heb een verzekering bij VGZ, met aanvullend beter

Login of registreer om te reageren
26-01-2019 om 20:26 uur

Je kan idd bij zilveren kruis je AV inzetten aangezien COPD niet meer op de lijst chronische aandoeningen staat .

Login of registreer om te reageren