Even voorstellen

13-01-2019 om 23:48 uur

Hallo,
Ik ben wilma bosker.
59 jaar en ik heb copd gold 4 d .
4 jaar geleden kreeg ik het te horen en ben i die jaren hard achteruit gegaan.
Juli vorig jaar, is er gekeken of ik in aanmerking kwam voor ventieltjes, helaas kon dat niet bij mij.
Afgelopen november edn hele zware longaanval gegad en 3,5 week in het zieksnhuis gelegen .
Ook is er een pegsonde geplaatst.
Afgelopen donsdag een gesprek met het trandplantatie ream gehad over longtransplantatie.
Moeilijk hoor....
Zo dit ishet verhaal in vogelvlucht

Login of registreer om te reageren
14-01-2019 om 12:47 uur

Hoi Wilma,

Welkom hier! Gesprekken over longtransplantatie lijken me heel heftig, sterkte. Ik hoop dat je wat steun en gezelligheid vind hier.

Login of registreer om te reageren
20-01-2019 om 15:01 uur

Hoi Wilkas
Heftig is het juiste woord als je dit gesprek gehad hebt, kan het weten heb ditzekfse gesorek gehad. Ik heb alles op een rijtje gezet en heel veel gesprekken gehad. Uiteindelijk heb ik besloten om te gaan voor longtransplantatie is ook een moeilijke lange weg sta nu bij a drie jaar op de lijst heb nog maar 9 % longfunctie kan bijna niets meer al de energie die ik heb gaat op aan de fysio om mijn spieren op peil te houden. Heb al anderhalf jaar sondevoeding dus het is geen geplaveid pad met rozen maar een moeilijke soms onbegaanbare wegen. Heb twee maal een oproep gehad en ik hoop dat de volgende keer het juiste aanbod is. Het is de enige kans voor mij om te overleven en geheel niet onbelangrijk om te proberen weer een stukje van mijn leven terug te krijgen dat is mij alles waard. Maar makkelijk is het zeker niet. Heel veel sterkte in het volgende hoofdstuk van je leven.
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren