externe acculader Inogen One G3

21-01-2019 om 11:23 uur

onder het kopje "durf te vragen" wie heeft er voor mij een externe acculader te leen voor de Inogen One G3 accu's. deze wil ik gebruiken begin mei tijdens mijn vakantie.

Login of registreer om te reageren
21-01-2019 om 11:43 uur

Kun je die niet lenen bij je zuurstofleverancier? Of heb je de inogen zelf aangeschaft? Dan nog zou je misschien via je longverpl.kundige kunnen vragen of dit mogelijk is.
Bij bijv Westfalen denken ze heel goed met je mee en er is veel mogelijk.
Succes, en een fijne vakantie al in het vooruizicht

Login of registreer om te reageren
21-01-2019 om 19:22 uur

Deel de suggestie van goudvisje zijn zo bereid om mee te denken bij de zuurstofleverancier

Login of registreer om te reageren
24-01-2019 om 14:35 uur

Helaas, bij linde kun je het niet lenen/huren alleen kopen. Daar wordt dus niet meegedacht. Zal erop uit draaien dat ik dit gewoon aan moet schaffen. Maar ja, dan kan ik hem zelf gaan verhuren.

Login of registreer om te reageren
24-01-2019 om 20:37 uur

Zou je niet via je zorgverzekeraar naar een andere leverancier kunnen, het is toch jammer dat je dit zelf moet aanschaffen, ik heb de inogen met 2 accu's, een lichte en zwaardere met oplaadsysteem, ook voor in de auto , alles zonder problemen gekregen en erg goede service bij westfalen.
Succes ermee!

Login of registreer om te reageren
25-01-2019 om 01:38 uur

Ik heb mijn Inogen One gewoon van de firma Linde met een extra accu en oplaadbaar in de auto. Gewoon geregeld via de longarts!

Login of registreer om te reageren
25-01-2019 om 10:48 uur
Reactie op Laurina

Ik heb mijn Inogen One gewoon van de firma Linde met een extra accu en oplaadbaar in de auto. Gewoon geregeld via de longarts!

dat heb ik ook allemaal en uiteraard ook de autolader. maar daar heb je allemaal niks aan als je op vakantie bent met het vliegtuig. als je 4 lege accu's moet laden ben je nogal een tijd bezig met alleen maar de inogen als laadpunt.

Login of registreer om te reageren
25-01-2019 om 14:41 uur

ik heb er maar een besteld. kost je 280,- euro maar dan kan ik tenminste slapen s'nachts.

Login of registreer om te reageren
25-01-2019 om 18:11 uur

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid;slaap jij met de inogen? Die werkt toch op pulse flow, alleen via neusademhaling? Dit is mij vertelde dat dit snachts niet mag omdat je dan vaak niet door je neus ademhaalt.
Of bedoelde je;ik slaap nu rustig omdat het geregeld is, kan ook hahaha! Dan heb ik t verkeerd :) wens je een fijne vakantie in mei!

Login of registreer om te reageren
25-01-2019 om 18:44 uur

thuis heb ik uiteraard een everflow staan maar op vakantie gebruik ik gewoon de inogen. beter iets dan niets.
en als ik ergens in een hotel overnacht of bij familie dan gebruik ik ook de inogen.
met een continu toestel kan je ook je neusbril ook loslaten en dan krijg je ook niks binnen.
ik maak me niet zo heel veel zorgen daarover, anders kom je nergens meer.

Login of registreer om te reageren
25-01-2019 om 20:14 uur

Dat is indd ook waar, mijn neusbril ligt geregeld naast mij ipv in mijn neus.
In ieder geval mooi opgelost zo, al kost het best veel.

Login of registreer om te reageren