Domme fout!

13-03-2019 om 10:47 uur

Hallo allemaal,

In januari heb ik sinds 10 jaar weer een oude hobby van mij opgepakt: miniaturen bouwen en schilderen. Ik ben erg enthousiast van start gegaan, maar ik was veel van de basics vergeten. Zo heb ik de domme fout gemaakt om mijn miniaturen te spuiten in een slecht geventileerde ruimte. Ik heb een kleine opslagkamer bij mijn appartement en in luttele maanden heb ik daar 4 spuitbussen leeggespoten. Ik merkte dat ik erg veel begon te hoesten in mijn slaap en toen ik deze week ging hardlopen had ik ademhalingsproblemen. Toen ik zag dat de vloer van mijn opslagkamer zwart was geworden van spuitbusstof viel het kwartje pas ... Het is echt een hele domme fout. Maar nu zit ik dus met een probleem. Ik wil die kamer schoonmaken, maar het liefst zonder longkanker te krijgen ... Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Kan ik het stofzuigen of kan ik beter water en een spons gebruiken?

Ik heb inmiddels een maskertje gekocht zodat ik dat spul niet meer hoef in te ademen en heb besloten om die spuitbussen in het vervolg alleen nog maar buiten te gebruiken. Ik vind het ontzettend dom van mezelf, maarja, het is nu te laat ... ik kan de tijd niet meer terugdraaien.

Alvast bedankt,

Keeshond

Login of registreer om te reageren
13-03-2019 om 15:33 uur

Aan de staat van de vloer te zien mis je hier niets aan als je er een vloertje overheen legt. Dat zou ik doen.

Login of registreer om te reageren