Symbicort bijwerkingen (misselijkheid)

Ik heb 3 dagen geleden 2x symbicort genomen 's avonds (ipv 1x) en gisteravond. Beide keren was ik de volgende dag héél erg misselijk gedurende de dag. Hebben jullie ook misselijkheid als bijwerking van Symbicort? Ik worstel ook al een tijd met refluxklachten (hypersensitieve slokdarm). Zou dat ook van de Symbicort kunnen komen?

Reacties

  • sarah93sarah93 Gebruiker
    Hallo Akman

    Ik neem ook Symbicort 1x savonds en recent 2x savonds door virale infectie. Nu merk ik ook dat ik wat misselijk ben. Niet heel erg maar toch wel aanwezig.
    Ervaar je toevallig ook verhoogde druk op de borst?

    Groetjes
  • AkmanAkman Gebruiker
    Ha Sarah,

    Nee, geen druk op de borst. Heb met de huisarts gebeld en die denkt dat de dosis te hoog is geworden (2x) en dat ik dus misselijk ben geweest door een overdosering. Het is nu ook weg - heeft precies één dag geduurd. Dit is dus één van de bijwerkingen!

    Groeten
Log in of Registreer om te reageren.