Voor mij helpt dit

18-05-2019 om 05:41 uur

Sinds 2013 is bij mij COPD vastgesteld en gebruik ik Spiriva met als gevolg dat na 6 jaar gebruik ik al mijn tanden heb moeten laten trekken. Ik had een prachtig en zeer sterk gebit maar dit medicijn heeft een bepaalde bacterie veroorzaakt.
Ik gebruik CBD olie die ik zelf maak en dit helpt mij geweldig, ik hoest totaal niet en in al de jaren geen verhoging van COPD.

Login of registreer om te reageren
18-05-2019 om 18:30 uur

Dat is mooi Wick.
Wat zegt je huisarts ervan ?

Login of registreer om te reageren
26-05-2019 om 09:18 uur
Reactie op Wick

Sinds 2013 is bij mij COPD vastgesteld en gebruik ik Spiriva met als gevolg dat na 6 jaar gebruik ik al mijn tanden heb moeten laten trekken. Ik had een prachtig en zeer sterk gebit maar dit medicijn heeft een bepaalde bacterie veroorzaakt.
Ik gebruik CBD olie die ik zelf maak en dit helpt mij geweldig, ik hoest totaal niet en in al de jaren geen verhoging van COPD.

Ik heb ook niet veel tanden meer over na jarenlang spiriva en foster ... nu weer hoektand bij wortel afgebroken en ik kan pas over 3 maanden bij de kaakchirug terecht .. ik word er helemaal moedeloos van ... de ene na de andere tand moet getrokken worden en daar heb je dan je hele leven 3 maal daags goed voor gepoets :-( snik, snuf

Login of registreer om te reageren