Nieuw

23-05-2019 om 06:20 uur

Goedemorgen allen,
Helemaal nieuw hier. Ben 2 mei j.l. Opgenomen voor een dubbele longembolie. Ben 48 jaar . Mijn leven staat in een x in een lage versnelling

Login of registreer om te reageren
23-05-2019 om 06:34 uur

Welkom Lil, dat is schrikken. Lees maar goed op het forum.

Groetjes Anna

Login of registreer om te reageren
30-05-2019 om 20:05 uur

Welkom op het forum.
Dat is zwaar een dubbele embolie.
Héél veel sterkte en beterschap gewenst.

Login of registreer om te reageren
05-06-2019 om 09:25 uur

Dank, hebben jullie ervaring met het herstel. Ik vind het lastig als ik niets doe denk ik dat ik nog van alles kan. Maar als ik dan uiteindelijk ook actie onderneem, merk ik ( achteraf) dat het heel erg vermoeiend is geweest. Moet ik gewoon doorgaan met actief zijn? Of toch gewoon voorzichtiger doen en meer rust nemen. (Wat iedereen om me heen me wel aanraad maar dat zijn geen ervaringsdeskundigen ?

Login of registreer om te reageren
05-06-2019 om 09:29 uur

Zelf geen embolie gehad, maar wel longpatiënt. Ik heb geleerd om niet elke dag je grenzen op te zoeken, dan ga je steeds net te ver. Als je dingen doet en achteraf denkt dit was oke, ga dan zo door en misschien kan iets meer en misschien ook niet. Actief blijven en rust combineren lijkt mij het beste, al is het enorm lastig. Wellicht zal ook niet elke dag hetzelfde zijn wat het lastig maakt.
Dit is wat ik heb geleerd en geldt voor veel aandoeningen en niet alleen de longen eigenlijk.

Beterschap en succes!

Login of registreer om te reageren
05-06-2019 om 09:30 uur

Dank je ??

Reactie op Juno92
Zelf geen embolie gehad, maar wel longpatiënt. Ik heb geleerd om niet elke dag je grenzen op te zoeken, dan ga je steeds net te ver. Als je dingen doet en achteraf denkt dit was oke, ga dan zo door en misschien kan iets meer en misschien ook niet. Actief blijven en rust combineren lijkt mij het beste, al is het enorm lastig. Wellicht zal ook niet elke dag hetzelfde zijn wat het lastig maakt.
Dit is wat ik heb geleerd en geldt voor veel aandoeningen en niet alleen de longen eigenlijk.

Beterschap en succes!

Login of registreer om te reageren
06-06-2019 om 06:49 uur

Ik vond het heel moeilijk om te leren tot hier en niet verder. Het gaat wel elke beter dat ik het leer te herkennen. Je voelt je goed en gaat maar door, maar dat is dus fout.
Nu doe ik iets en stop dan neem pauze. Daarna ga ik verder. Moeilijk, maar het is niet anders. :)
Voor de grote dingen heb ik een hulp. Ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen om in beweging te blijven.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren