kampje

07-07-2019 om 19:53 uur

Poeh, altijd weer zwoegen om die koffers gemaakt te krijgen. Morgen vertrek ik op kamp samen met een hele boel medicatie en noodmedicatie. Hopelijk hebben we niks nodig, maar is toch altijd spannend.

Ik probeer ons lokaal waar we slapen ook mooi proper te houden, mooi te poetsen voor we erin gaan. (want ja bij sommige groepen steekt dit zo nauw niet) Heb eigen luchtmatras bij en eigen kussen. Slapen met niet veel op de kamer. Maar blijf me altijd afvragen of ik niet meer kan doen?

Gelukkig speelt het weer dit jaar geen grote rol. Spreken niet van een hittegolf zoals vorig jaar, dus kan ik het rustiger aan doen op kamp. Eens achter het fornuis is het wel zweten en zwoegen :-)

Voor jullie ook een prettige vakantie!

Login of registreer om te reageren
08-07-2019 om 14:26 uur

Je kan niet alle leuke dingen uit je leven bannen. Je moet alleen wel proberen het zo goed mogelijk voor te bereiden en zorgen dat je dingen geregeld hebt voor als het niet gaat. Klinkt alsof je dat allebei gedaan hebt. Probeer er van te genieten en op jezelf te blijven passen.

Login of registreer om te reageren
17-07-2019 om 17:48 uur

Kampje afgelopen, nog nooit zo een bewogen kamp gehad, en neen het gaat niet over longen.
Die hebben het verrassend goed gedaan, het regenachtige weertje zat er misschien voor iets tussen. Zo tevreden dat ik het zonder op spoed te zitten heb, kunnen uithouden. Hopelijk komen er nog zo'n fijne tijden aan!

Login of registreer om te reageren