Foster 200/6

05-08-2019 om 09:59 uur

Dag allen
Heb al een aantal keer problemen met de foster gehad , de druk gaat er af als ik nog ongeveer 50 pufjes over heb.
Apotheek gemeld maar die zeggen dan zal wel oud zijn maar ze geven ze zelf uit.
Zijn er nog meer mensen met deze problemen. want ik heb geƫist dat ze het bij de fabrikant moeten melden.
mvg
Ans Sleper

Login of registreer om te reageren
05-08-2019 om 11:07 uur

Ik heb een keer gehad dat hij haperde. Nadat ik een paar keer weer indrukte was het weer goed.

Login of registreer om te reageren
05-08-2019 om 11:22 uur

ik gebruik 100/6 en daar geen problemen met haperen. wel dat hij sneller leeg is, dus als er 10 over zijn pak ik een nieuwe

Login of registreer om te reageren
05-08-2019 om 12:46 uur

Ik heb de 200/6 al meer dan een jaar en heb er slechts 1x last van gehad en dit toen ook gemeld. Soms wel dat ie eerder op is maar stop uit voorzorg 10% voordat ie op om dat te voorkomen.
Maak je hem ook schoon met een droge doek zoals voorgeschreven? Wellicht kan dit nog schelen

Login of registreer om te reageren
05-08-2019 om 13:22 uur

Mijn ervaring is ook dat de druk er snel af gaat. Ik schudde het flesje dan een paar keer heen en weer en dan ging het soms weer goed.

Login of registreer om te reageren
05-08-2019 om 15:48 uur

Ik heb dat ook wel vaker gehad, maar dan deed ik het busje in een andere houder, zonder teller. Dan deed hij het weer. In een ander topic heb ik een reactie van de fabrikant gezet.
Al ik het idee heb dat de kracht wat minder wordt, maak ik de inhalatie schoon met een wattenstaafje en alcohol, en nu kan ik steeds de hele inhoud, (120 doses) gebruiken.

Login of registreer om te reageren
05-08-2019 om 16:00 uur

Deze Foster kosten eigen risico 84 euro weg gooien terwijl er nog 40 pufjes in zitten ??

Login of registreer om te reageren