lady_miedema

07-08-2019 om 06:14 uur

Goedemorgen,

Ik ben sinds kort op dit forum. Dus ik zal mij even voorstellen. Ik ben 32 jaar oud en heb jaren aan lopen modderen met vage klachten. Allergische klachten zoals netelroos (soms zag ik eruit alsof ik in de brandnetels had gehangen) en altijd verkouden, last voor benauwdheid en vaak minimaal 1 keer in het jaar bronchitis. Pas sinds december bekend geworden dat ik een koemelk en geitenmelk allergie heb. Daarbij dus hyperreactiviteit. Dus de netelroos verdween. Wel nog steeds last van mijn bronchitis. Uiteindelijk dus maar de longarts doorgestuurd en daar een astma provocatie test en bloedtest gehad. En daar kwam uit dat ik bronchiale astma heb. Eindelijk een diagnose en dat er wat aan gedaan kan worden. Dus nu aan de pufjes en mocht het erger worden kan ik er zo prednison bij krijgen zonder dat de huisarts moeilijk doet :) merk meteen al verschil en ook als ik vergeet het pufje te doen.

Login of registreer om te reageren
07-08-2019 om 07:08 uur

Wat fijn dat er eindelijk een diagnose is! Succes met het volgende proces en heel fijn dat je puffers goed werken!

Login of registreer om te reageren