Netflix, je favo film of serie

emsepemsemsepems Gebruiker
edited 3 oktober in Off Topic
Inmiddels ben ik al een tijdje ziek, en heb me sinds een week geabonneerd op Netflix.
Ik heb laatst le mante gekeken, net een boek die ik las, zoooo spannend en mooi verhaal!
nu kijk ik homeland, ook lekker spannend. Maar shrek 3 vond ik ook grappig en de kleine prins ontroerend.

Wat is jou favo film of serie?
Het is ook fijn te vertellen waarom, waardoor meelezers een idee hebben waar de film over gaat ;-)

Reacties

• DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik heb geen Netflix maar NLziet. Ik kijk graag Nederlandse series, Flikken, Oogappels vond ik geweldig, Smeris, Chateau Meiland is mijn favoriete lachuurtje elke week. Klem vond ik ook fantastisch.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    meiland kijk ik ook graag, via uitzending gemist. floortje naar het einde van de wereld vind ik ook prachtig.
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    #3 edited 3 oktober
    Hahaha wij ook 1 week net netflix, wij hebben , was nog vakantie van mn man, alle 3 seizoenen gekeken van La casa de papel, spannend en je gaat, een soort van, de boefjes houden.
    Mijn man kijkt graag op netflix:peaky blinders, is mij te veel geweld.

"Even over gewone tv:Oh ja chateau Meiland heerlijk! en oogappels ook, zo lekker herkenbaar soms,
    Mooie films vind ik P.S. I love you, gewoon mooi en warm
    Allermooiste film blijft voor ons:one flew over the cuckoo's nest met Jack Nicholson.
    Maar dit is niet echt netflix denk ik "

Netflix, schijnt 13 reasons why ook mooi te zijn maar wel heftig

• NckiieNckiie Gebruiker
    Op netflix:
    Series;
    Gilmore girls
    Glee
    Suits
    Scorpion
    Gossip girl
    Gevoel voor tumor
    Once upon a time
    Sherlock
    Limitless
    Jane the virgin
    Our planet
    Homeland
    The good wife
    Lucifer
    The good place
    Chesapeake shores

Films
    Pitch perfect 1 en 2
    Kiss & cry
    Voor ik doodga
    Georgia rule
    The princess switch
    Walk ride rodeo
    Rodeo & juliet
    The age of adeline
    A christmas prince
    A christmas prince the royal wedding
    Irreplaceable you
    Schindler’s list
    LOL
    You can’t fight christmas
    Bad moms
    Demain tout commence
    We’re the millers
    Bridget jones alle films die erop staan:p
    Paddington
    Shrek alle films
    The pursuit of happyness
    Falling in love
    A pesar de todo
    Otherhood
    Christmas wedding planner
    Christmas inheritance
    My perfect romance
    The best of me
    Christmas with a view

Tip: tot 12 november is disney+ gratis! Daarna €7 per maand ongeveer je kan het voor 12 november opzeggen en dan tot nu toe daar kijken:)

Ik geloof dat je zo wel even zoet bent hahaha zit al 2 jaar ziek thuis en netflix, videoland en nu disney+ zijn mijn grote vrienden haha
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Gevoel voor tumor is zeker een mooie serie.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ja he! Vond ik ook!

Oh bijna alle kerstfilms op netflix zijn wel goed btw haha, ik houd me in, mag van mezelf pas rond kerst kijken of als ik het echt echt nodig heb hahaha
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Graag gedaan! Staan leuke films op en heerlijk jeugdsentiment:D de nieuwe beauty and the beast staat er onder andere op:D en wel meer nieuwere disneyfilms en national geographic etc wist niet dat dat van disney is:p
    Wow wat veel al, mooie tips!
    Ben geen echte disney fan, alleen shrek, lion king (is dit disney, ja toch?) En dat olifantje dombo of dumbo

• NckiieNckiie Gebruiker
    Haha er staat meer op waarvan ik niet wist dat het van disney was xD ben wel disneyfan overigens:P national geographic staat erop, pixar, marvel en star wars:P
    ook bij netflix kun je de eerste maand gratis kijken. en na een maand weer opzeggen.
    Jep hier ook 1e maand gratis en daarna nemen we t goedkoopste pakket denken we, missch voor een paar maanden, ligt er aan hoevaak we kijken.
    Wist ook niet dat dit van disney was trouwens.
    Maar voor nu is Netflix even genoeg voor ons
  • ThirzaThirza Gebruiker
    Blijkbaar heb ik geen doorsnee-smaak want die favoriete series vind ik verschrikkelijk. Ik heb wel The Crown gezien en kijk uit naar de nieuwe serie, over een paar weken. Af en toe staat er wel een goede film op. En wat series die zich afspeelden in W.O. 1 en W.O. 2. Wat ik o.m. een prachtige film vond is The Zoo Keeper.'s wife. Andere titels zijn me even ontschoten.
    @emsepems, 2 afleveringen van La Mante gekeken, wow mooi en spannend! Hier man ziek thuis, virusje, en ik kwakkel mee dus tijd voor series,heerlijke serie
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ohja the crown is ook goed ja:D
    goudvisje schreef: »
    @emsepems, 2 afleveringen van La Mante gekeken, wow mooi en spannend! Hier man ziek thuis, virusje, en ik kwakkel mee dus tijd voor series,heerlijke serie

Ha! daar was dit topic nou voor bedoeld.
    Lekker genieten, beterschap voor je man
    Thirza schreef: »
    Blijkbaar heb ik geen doorsnee-smaak want die favoriete series vind ik verschrikkelijk. Ik heb wel The Crown gezien en kijk uit naar de nieuwe serie, over een paar weken. Af en toe staat er wel een goede film op. En wat series die zich afspeelden in W.O. 1 en W.O. 2. Wat ik o.m. een prachtige film vond is The Zoo Keeper.'s wife. Andere titels zijn me even ontschoten.

Gelukkig maar dat iedereen zijn eigen favo heeft.
    the zoo keeper ga ik zoeken
    #18 edited 4 oktober
    Man maakt nu gelijk lijssie van alle tips, ict-er ,zijn gek op spreadsheetjes :-j
    Nu al zin in afl 3 van La Mache.

Heb nog wel een tip maar denk niet van netflix, weet ik niet.
    Film:Love Song voor Bobby Long, klinkt soft maar is zo super mooi en met veel mooie muziek , geen musical, met John Travolta toen hij leuk werd, de wat oudere John dus.

@dank je, gaat al wat beter gelukkig met man!
  • koekoe Gebruiker
    Als je van geschiedenis enzo houdt is de serie ‘the last czars’ ook echt een aanrader. De serie verteld over de ondergang van de Romanovs, de laatste tsarenfamilie in Rusland
Log in of Registreer om te reageren.