bronchitis en theatervoorstelling

08-12-2019 om 10:12 uur

Hallo,
Ik heb een dilemma. Vanmiddag is een voorstelling die 4 uur duurt. Maar ik heb sinds gister (denk ik) acute bronchitis: erg moe en flinke benauwdheid en rochelende hoest. Kan ik daar heen, denken jullie? Het is een uitje met mijn ouders, die zich er erg op verheugen. Als ik erheen ga, ben ik dan extra kwetsbaar voor andere virussen (4 uur in een zaal met veel mensen)? Helpt het me dan om een mondkapje aan te doen?

Login of registreer om te reageren
08-12-2019 om 10:24 uur

Kan je vier uur op zijn en zitten zonder dat het je volledig uitput? Hoe reis je er naartoe? Moet je zoveel hoesten dat het storend is voor de mensen om je heen? Heb je morgen gelegenheid om bij te komen?

Login of registreer om te reageren
08-12-2019 om 10:26 uur

Denk ook eens aan andere mensen die door jou besmet zullen worden ! Ik zou gewoon lekker thuisblijven !

Login of registreer om te reageren
08-12-2019 om 10:35 uur

Ik hoest niet heel veel nog. En ik ga komende week heel rustig aan doen, fulltime bijkomen. Ik heb ook geen verhoging. Dus ik neig ernaar te gaan, met de taxi. En dan een mondkapje op tegen besmetting?

Login of registreer om te reageren
08-12-2019 om 10:39 uur

Zou lekker gaan, pakken ze je niet meer af. Komende week lekker bijkomen.

Login of registreer om te reageren
08-12-2019 om 10:39 uur
Reactie op Morena

Denk ook eens aan andere mensen die door jou besmet zullen worden ! Ik zou gewoon lekker thuisblijven !

Wat negatief

Login of registreer om te reageren
08-12-2019 om 10:59 uur

@Morena Maar met een mondkapje hou je de besmetting toch bij je?

Login of registreer om te reageren
08-12-2019 om 11:03 uur
Reactie op Morena
Reactie op Stefanie
Reactie op Morena
Denk ook eens aan andere mensen die door jou besmet zullen worden ! Ik zou gewoon lekker thuisblijven !

Wat negatief

Dat mag jij negatief vinden , ik vind het gewoon realistisch !!

Langgggg niet alles is besmettelijk als je zo gaat denken kan je net zo goed voor de trein springen

Login of registreer om te reageren