Benauwdheid en telefoneren

10-12-2019 om 10:19 uur

Ik heb gisteren meer dan een uur gebeld en heb het idee dat daarom mijn benauwdheid groter is geworden. Ik heb momenteel bronchitis. Kan je meer last krijgen van je infectie als je zo lang praat/belt?

Login of registreer om te reageren
10-12-2019 om 11:14 uur

Denk niet dat je infectie erger wordt masr wel de vermoeidheid dus vatbaarder en minder energie, als je ziek bent moet je jezelf in acht nemen.
Dan is een uur bellen gewoon teveel, ik app meer als ik benauwd ben en officiele telefoontjes die moeten, stel ik uit of via de mail met toelichting dat bellen even niet lukt
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
10-12-2019 om 12:17 uur

Net wat @goudvisje zegt, komt niet door de infectie. Maar vermoeidheid. Ik heb copd en als ik teveel praat valt mijn stem weg en ben ik daarna vermoeid. Het kan dus goed komen dat je daardoor benauwd bent.

Login of registreer om te reageren
10-12-2019 om 15:27 uur

Ik heb ernstig astma als ik een uur heb zitten praten val ik momenteel daarna als een blok in slaap als ik dat uur al volhoud. Kost best veel energie je moet continu genoeg adem hebben voor de woorden die je uit wil spreken en met een infectie kost het meer energie want je lichaam verbruikt al meer energie vanwege de infectie. Dus de symptomen kunnen erger lijken door de vermoeidheid. Net als hierboven eigenlijk al is gezegd.

Login of registreer om te reageren
10-12-2019 om 15:42 uur

Als je op ademsteun praat, kun je stemklachten, of ander klachten als benauwdheid, wat uitstellen of voorkomen.
Je kunt dit bij de logopedist leren.

Beterschap.

Login of registreer om te reageren