Giga hoofdpijn neusspray

22-12-2019 om 12:02 uur

Ik heb heel veel hoofdpijn, een paar keer nu gehad al, en volgens mij ligt het aan mijn neusspray Mometason. Ik gebruik 2x 's ochtends en 2x 's avonds in elk neusgat. Alleen soms vergeet ik het wel eens in de ochtend of heb ik het wel eens per ongeluk nog 1x extra genomen in de middag omdat ik niet zeker wist of ik het 's ochtends nou had genomen. Hoe kom ik uit deze spiraal? Ik wil ook wel 1x 's ochtends en 's avonds proberen, ik geloof dat dat ook genoeg helpt. Herkenbaar?

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 12:06 uur

Overleg het met je arts die het heeft voorgeschreven.

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 13:08 uur

Inderdaad met je arts overleggen wellicht is dit niet de spray voor jou. Herken het niet, maar heb zelf ook nog nooit mometason gehad

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 18:20 uur

Ik gebruik het al jaren zonder last, maar nu heb ik een paar keer te weinig en een enkele keer te veel genomen denk ik. Hoe dan ook, ben een beetje bang om het weer te nemen... Ik ga maar mijn KNO bellen morgen.

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 20:05 uur

Maar kennen anderen het symptoom van hoofdpijn bij neusspray als ze het onregelmatig gebruiken?

Login of registreer om te reageren
22-12-2019 om 20:11 uur

Ik gebruik al jaren neusspray maar heb er nooit hoofdpijn van. Ook wel ns onregelmatig gebruik soms.

Login of registreer om te reageren
24-12-2019 om 10:34 uur

Nee wel van neusspoelen dat mijn holtes dan ontiegelijk pijn doen bij beginnende ontsteking, maar met neusspray en nasules nog nooit last van gehad.

Login of registreer om te reageren
24-12-2019 om 14:33 uur

Het is wel een bekende bijwerking van Cortisonneusspray. Net als bloedneuzen. Ik heb een tijd Avamys gebruikt en had de eerste paar dagen daar echt behoorlijk pijn in mijn hoofd van. Na een paar maanden af en toe een bloedneus,.

Login of registreer om te reageren