Even voorstellen

11-01-2020 om 19:45 uur

Mijn naam is Monique ben 49 jaar en sinds kort de diagnose cop na een aantal weken flink ziek te zijn geweest (koorts) antibiotica,s die niet veel deden en verschillende longfotos, bloedafname en ct scan en bronscopie met longspoeling meer duidelijkheid gekregen
Gebruik nu 20 mg prednison pd en daardoor was de koorts meteen een dag later weg
De ontstekingen zitten er nog wel in beide longen ze zijn wel minder dan twee weken geleden
Ik hoop hier van anderen meer te lezen over cop en dan vooral of je weer normaal kan functioneren en hoe lang dat dan kan duren ☺️

Login of registreer om te reageren
13-01-2020 om 23:07 uur

Welkom hier! Ik heb de afkorting COP hier wel vaker langs zien komen ookal weet ik eerlijk gezegd niet wat het inhoud. Hopelijk kan je hier lotgenoten vinden en eventuele informatie die je zoekt.

Login of registreer om te reageren
23-01-2020 om 17:39 uur
Reactie op Soosh

Welkom hier! Ik heb de afkorting COP hier wel vaker langs zien komen ookal weet ik eerlijk gezegd niet wat het inhoud. Hopelijk kan je hier lotgenoten vinden en eventuele informatie die je zoekt.

Dank je wel!
Kort uitgelegd krijg ik longontsteking in beide longen die niet reageert op antibiotica en het wordt niet door een bacterie of virus veroorzaakt
Mijn lichaam doet dat zelf
Net als bij mensen die reuma hebben en die ontstekingen krijgen
Ben nu weer paar dagen verder en nog steeds niet beter 🙄
Heb nu ook weer verhoging
Morgen de poli maar bellen voor advies

Login of registreer om te reageren