Revalideren casta blanca

18-01-2020 om 00:37 uur

Hallo allemaal,ik ben in gesprek met menseninSpanjeMereditreha,naar aanleiding van een tv programma.Je kunt daar revalideren tussen de 8 en 16 weken.Alleen belangrijk is betaalt je zorgverlener het.Mijn zorgverlener heeft geen contract met ze .Dus ik moet wachten tot hetceind van het jaar om over tecstappen .De meeste hebben er trouwens nooit van gehoord. Kje je voorstellen ,aan zee en zonnetje erbij.Heeft iemand ervaring met deze instelling?

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 08:04 uur

Als jouw verzekering geen contract heeft dan kunnen ze alsnog wel toestemming voor je vragen en dan hoeft je niet te wachten. Het heet overigens medifitreha. Ga er wel vanuit dat je niet zomaar kan gaan en echt wel heel ziek moet zijn. Je gaat niet op vakantie zoals je laatste zinnetje wel overkomt.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 08:08 uur

Nee zo bedoelde ik het niet, bedoelde dat t zonnetje en droge lucht goed voor je is.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 08:11 uur

Dan kan je t in gang zetten en misschien krijg je alsnog toestemming ondanks geen contract.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 08:11 uur

Maar ik ben ben Unive verzekerd en daar hadden ze in Spanje slechte ervaringen mee.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 08:14 uur

Dat kan je toch nog omzetten? Zolang er niks vast staat kan je nog proberen te veranderen. Je zegt dat je moet wachten tot volgend jaar om over te stappen maar als je nu hier gaat revalideren mag je natuurlijk niet daarna nog eens naar Spanje.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 08:15 uur

Heideheuvel ben je ook 6maanden verder voor dat je binnen bent.

Login of registreer om te reageren
18-01-2020 om 08:17 uur

BIj UNive wordt max. 5000,oo vergoed kom je erboven moet jezelf bijbetalen.

Login of registreer om te reageren