Nu dus toch astma

22-01-2020 om 19:26 uur

Goedenavond allemaal,
Mijn naam is Ingrid, 44 lentes jong. Jaren geleden is er geconstateerd dat ik hyperactieve longen heb. Daarvoor gebruikte ik Flixotide als onderhoud en Atrovent.
Afgelopen jaar was ik intens moe en kreeg ik voor het eerst echt last van hooikoorts. Medicijnen gekregen em het ging wel weer. Totdat ik een luchtweginfectie kreeg in september en maar bleef hoesten. Er werd eerst gedacht aan een longontsteking en op de SEH bleken mijn nierwaardes met de helft verminderd en te weinig zuurstof in mijn bloed. Na onderzoek bleek dat ik astma heb en dat de luchtweginfectie een astma aanval heeft uutgelokt. Daarnaast is ook gebleken dat ik POSAS, positie gebonden slaapapneu, heb.
Het laatste onderzoek heeft laten zien dat ik stabiel ben met mijn huidige puf en pillen. Daar ben ik erg blij mee, maar ik worstel soms met de dagelijkse dingen en de onverwachte situaties die op mijn longen slaan. Daarom heb ik mij hier aangemeld. Om met lotgenoten te kunnen brainstormen, voor herkenning en tips en trucks.

Login of registreer om te reageren
22-01-2020 om 19:35 uur

Gelijk even een vraag, hoe kom ik mijn profiel?

Login of registreer om te reageren
23-01-2020 om 13:17 uur

Hoi Ingrid!

Bovenaan de pagina, aan de rechterkant naast het zoek balkje, zie je als het goed is jouw gebruikersnaam staan. Als je daar op klikt kom je in je profiel terecht.

Verder welkom. Lotgenoten, tips&trics en informatie genoeg!

Login of registreer om te reageren
23-01-2020 om 13:57 uur

Hai Soosh!
Er is inderdaad een weldaad aan info, heel fijn!
Helaas staat naast de zoekbalk niet mijn gebruikersnaam🙈.

Login of registreer om te reageren