luchtdruk

18-02-2020 om 16:02 uur

hallo even een vraagje? heeft astma te maken met luchtdruk heb op het moment heel veel last. donderdag terug naar de huisarts zins het heel veel waait heb ik al last toen werd het minder huisarts geweest heb een allergie tabletje gekregen voor mijn jeuk en eczeem ik had ook het gevoel dat ik hooikoorts had ook nooit gehad zal een kuur moeten halen denk ik ik krijg het alsmaar benauwder hoesten schiet niet op maar ja komt wel goed denk ik groetjes voor iedereen

Login of registreer om te reageren
18-02-2020 om 16:29 uur

Ja ik merk bij lagere luchtdruk meer klachten en als t hogere luchtdruk is en zeker als t een hogedrukgebied is wat langer aanhoudt (dus mooi weer) minder klachten

Login of registreer om te reageren
19-02-2020 om 23:34 uur

Ja dit kan zeker! Bij lagere luchtdruk heb ik ook vaak last en ik heb enorm last van luchtvochtigheid en luchtvervuiling/verontreiniging en laat ik nou net bij de randstad wonen:(

Je zou een dagboekje bij kunnen houden met klachten en luchtdruk, luchtvochtigheid, temperatuur etc bij kunnen houden en kijken of je een link kan leggen. Je kan het natuurlijk zo uitgebreid maken als je zelf wil. Dit heeft mij geholpen om erachter te komen wat deels de factoren zijn en daar al deels rekening mee te houden met activiteiten.
Daarbij heb je meteen zwart op wit voor de arts een meetinstrument en hebben zij er ook meer grip op of wellicht een eye-opener.

Succes!

Login of registreer om te reageren