Renate Tuin, longembolien

19-02-2020 om 14:15 uur

Goedemiddag, ik ben Renate Tuin, 49 jaar en had in 2018 meerdere longembolien. Hiervan ben ik nog herstellende, al denk ik dat er niet veel meer uit te halen valt, voor wat het nu is.
Ben vanaf vorige week, eindelijk gestart met het revalidatie traject. Deze hadden een enorme wachtlijst.
Ik heb heel lang rondgelopen met de longembolien, voordat de huisarts me serieus nam. De nacht dat het bijna mis ging en ik er bijna niet meer was geweest. Dit heeft heel veel met me gedaan, zowel lichamelijk en geestelijk.
Nu hier mijn vraag aan jullie, is er hier iemand die een soort van reumatische klachten, hele zere knieƫn en handen, heeft overgehouden aan de longembolien?

Login of registreer om te reageren
13-09-2020 om 18:24 uur

Beste ,kan het ook zijn dat u al Reuma had voor de Embolien,hier mijn dochter ,pas 30 jaar Embolieen nooit serieus genomen ,wel allang diagnose Reuma Artritis ,dokters zoeken nu of ze geen zeldzame vorm van reuma heeft ,mijn zus 60 jaar ook Reuma ,alleen in grote teen ,nu Embolieen en Kanker met uitzaaiingen ,soms denk ik dat het door de medicatie komt ,je mag mij altijd pb sturen

Login of registreer om te reageren
18-09-2020 om 08:03 uur

Hallo Basrenate,
Ik ben ook met trombose bekend (geen longembolie)
Maar ook Facebook is een besloten groep voor trombose
Daar haal je ook veel informatie vandaan
Diagnosegroep trombose
Ik heb hier ook veel steun gevonden

Groetjes Dominique

Login of registreer om te reageren
04-10-2020 om 17:19 uur

Ik heb ook reumatische artrose en nog wat auto-immuunziektes en sinds kort trombose en mogelijk een longembolie. De medicijnen die ik slik(te) zou volgens de Eerste Hulp arts van invloed kunnen zijn omdat ik heel gemakkelijk blauwe plekken krijg en mijn vel er zo afveegt bij een lichte aanvaring met een deurknop of zo.
Nu weet ik sinds een paar dagen ook dat mijn moeders broers en zussen allemaal de stollingsziekte Factor V Leiden hebben.
Wat een gedoe allemaal
Groetjes en sterkte

Login of registreer om te reageren