bed verschonen als niet thuis

22-02-2020 om 08:55 uur

Ha allen,

Ik zit nu in Heideheuvel doordeweeks. 's Weekends slaap ik thuis. Vanochtend werd ik best benauwd wakker, zou dat aan mijn beddengoed kunnen liggen? Hoe vaak was je je beddengoed als je er niet in slaapt? 1x in de 2 weken? Vind het een beetje veel van het goede om mijn beddengoed elk weekend te wassen als ik er doordeweeks niet in slaap. Maar miss moet ik het beddengoed dan tussentijds opbergen in mijn linnenkast, bedenk ik me nu. Wat denken jullie?

Login of registreer om te reageren
22-02-2020 om 09:42 uur

Tussentijds opbergen of een plaid erover leggen.

Maak opbergen makkelijk. Dek je bed op zoals je wilt. Vouw het hele pakket op en leg het in een kast. Als je het nodig hebt, vouw je het hele pakket in 1x uit, en is je bed gelijk kant en klaar opgedekt.
Is ook erg efficiënt bij verhuizen.

Alternatief: in je slaapzak slapen in het weekend (als je die hebt). Een slaapzak is wat kleiner om op te bergen.

Succes.

Login of registreer om te reageren
22-02-2020 om 13:12 uur

Ik gooi m'n bed sowieso altijd open als ik er niet ben,kan vocht eruit en ivm huistofmijt
Missch scheelt 't al als je je dekbed over iets heen hangt, dan uitklappen uit raam?

Login of registreer om te reageren
26-02-2020 om 18:53 uur

Wij hebben kleine ventilatieroosters bij het raam zitten. Als we weg gaan doen we het raam dicht maar de ventilatieroosters laten we altíjd open staan.
Zodat er altijd frisse lucht naar binnen komt.

Daarnaast laten we de bedden altijd open liggen.

Login of registreer om te reageren