Nasofree

23-02-2020 om 10:19 uur

Dankzij @Nckiie de nasofree gekocht, ben er blij mee had eerst de rhinohorn maar met de nasofree komt er echt zoveel meer zooi uit je neus

Lijk ook al wel meer neuslucht te krijgen

👍🍀

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 12:30 uur

Mooi dat je er baat bij hebt! Tip kreeg ik van mijn kno-arts en ben er ook erg tevreden mee!
Had ik er nu maar aandelen in hahahahaha

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 13:26 uur
Reactie op Juno92

Mooi dat je er baat bij hebt! Tip kreeg ik van mijn kno-arts en ben er ook erg tevreden mee!
Had ik er nu maar aandelen in hahahahaha

Ja echt he hahaha was je nu rijk en niet zo knap 🤣

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 14:01 uur

Hahaha ik ben al rijk, heb de liefste mama, mijn kat, 3 beste vriendinnen, een super lieve papa, leuke hond, nog een gekke oude kat die me midden in de nacht wakker houdt met haar gekke 5 minuten en veel mooie mensen digitaal mogen leren kennen🥰 dat is rijkdom! Geld is bijzaak, maar wel enorm handig haha want dan had ik nu een paard kunnen kopen om hem ook gelukkig te maken

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 14:04 uur
Reactie op Juno92

Hahaha ik ben al rijk, heb de liefste mama, mijn kat, 3 beste vriendinnen, een super lieve papa, leuke hond, nog een gekke oude kat die me midden in de nacht wakker houdt met haar gekke 5 minuten en veel mooie mensen digitaal mogen leren kennen🥰 dat is rijkdom! Geld is bijzaak, maar wel enorm handig haha want dan had ik nu een paard kunnen kopen om hem ook gelukkig te maken

🥰 ik ben ook heel rijk met lieve ouders en mijn 2 honden 🙏

Soms besef je dat weer als je een bericht leest dat mensen er niet meer zijn 😢

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 14:09 uur

Helaas en gelukkig besef ik het elke dag en bedank ik iedereen elke dag die me dierbaar is en me helpt🥰
Het leven geeft en het neemt zo zal het altijd blijven en ook altijd moeilijk, helaas is het een onderdeel ervan. Maar een eeuwig leven zie ik ook niet zitten🙈

Login of registreer om te reageren
23-02-2020 om 14:41 uur

Ik ben begonnen met de Nasofree. Maar uiteindelijk ben ik overgegaan naar de elektrische neusdouche de NasuClear. De NasuClear vind ik makkelijk in gebruik en het resultaat is bij mij beter. Maar dat verschilt per persoon. Iedereen ervaart het weer anders.

Login of registreer om te reageren