Hallo allemaal

08-03-2020 om 13:54 uur

Hoi Hoi, ik ben Tamara, 44 jaar en heb ongeveer 10 jaar geleden de diagnose COPD gekregen. Omdat ik COPD heel lang "niet geaccepteerd" heb en dus ook niet veel in verdiept, hoop ik meer info te vinden en op dit forum.
;)

Login of registreer om te reageren
08-03-2020 om 14:17 uur

Welkom Tamara, ik heb ook copd. Zou zeggen je hebt heel wat te lezen. Vragen mag altijd en de zoekfunctie staat tot je beschikking. :)

Groetjes Anna

Login of registreer om te reageren
08-03-2020 om 21:13 uur

Welkom hier, dan was je nog heel erg jong toen je de diagnose kreeg.
Veel lees en schrijfplezier, ik heb ook copd.
Groetjes!

Login of registreer om te reageren
10-03-2020 om 14:59 uur
Reactie op goudvisje

Welkom hier, dan was je nog heel erg jong toen je de diagnose kreeg.
Veel lees en schrijfplezier, ik heb ook copd.
Groetjes!

Reactie op Anna50
Welkom Tamara, ik heb ook copd. Zou zeggen je hebt heel wat te lezen. Vragen mag altijd en de zoekfunctie staat tot je beschikking. :)

Groetjes Anna

Hoi Anna,

Dankjewel! Ik heb inderdaad nog heel veel te lezen en uit te zoeken hoe dit forum werkt. Maar ik vind het wel erg fijn, dat ik nu informatie en advies kan uitwisselen/vragen aan "lotgenoten" :\">

Groetjes Tamara.

Login of registreer om te reageren
10-03-2020 om 15:02 uur
Reactie op Tyago

Hoi Hoi, ik ben Tamara, 44 jaar en heb ongeveer 10 jaar geleden de diagnose COPD gekregen. Omdat ik COPD heel lang "niet geaccepteerd" heb en dus ook niet veel in verdiept, hoop ik meer info te vinden en op dit forum.
;)

Hoi Tamara! Ook iemand die jong de diagnose kreeg.
Ik ben 35 en weet nu 2 jaar dat ik COPD / Astma heb.

Veel plezier op het forum.

Login of registreer om te reageren
10-03-2020 om 15:05 uur
Reactie op goudvisje

Welkom hier, dan was je nog heel erg jong toen je de diagnose kreeg.
Veel lees en schrijfplezier, ik heb ook copd.
Groetjes!

Hoi Goudvisje,

Klopt, ik was inderdaad erg jong. Doordat ik veel sportte zijn ze er zo vroeg achter gekomen. Fijn dat ik nu informatie kan uitwisselen/vragen aan jullie, want dat heb ik in het verleden gemist en nu best wel behoefte aan merk ik.

Groetjes Tamara.

Login of registreer om te reageren
10-03-2020 om 15:10 uur
Reactie op Soosh
Reactie op Tyago
Hoi Hoi, ik ben Tamara, 44 jaar en heb ongeveer 10 jaar geleden de diagnose COPD gekregen. Omdat ik COPD heel lang "niet geaccepteerd" heb en dus ook niet veel in verdiept, hoop ik meer info te vinden en op dit forum.
;)

Hoi Tamara! Ook iemand die jong de diagnose kreeg.
Ik ben 35 en weet nu 2 jaar dat ik COPD / Astma heb.

Veel plezier op het forum.

Hoi Soosh,

Klopt, je hoort het niet zo vaak dat jonge mensen die diagnose krijgen. Dus nu maar even een inhaalslag maken en veel gaan lezen ;) Thnx dat zal wel gaan lukken!!

Groetjes Tamara.

Login of registreer om te reageren