Hoe voel jij je vandaag #170

05-04-2020 om 18:26 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag #169

De reacties zijn gesloten.
05-04-2020 om 17:57 uur

domme pech lijkt me bloempje. maar veel pcm slikken om de pijn te onderdrukken en hopelijk de benauwdheid door pijn wat op te heffe. beterschap!

hier lag ik lekker in de hangmat totdat ik brand rook…vuurkorf of bbq of... blijkt een bosgebied een dorp verderop in brand te staan :-( benauwd, maar gelukkig hielp de foradil.
ramen zijn hier dicht geweest, maar te warm in de woonkamer, dus in de koele slaapkamer gecomputerd :-)

05-04-2020 om 19:52 uur

Oh @Bloempje74 wat een pech. Hoop dat pijn snel afneemt en daardoor evt benauwdheid ook. Sterkte!

05-04-2020 om 21:08 uur

Sterkte

05-04-2020 om 21:08 uur

Ik ook erg bena nu we maar heb soms goede dagen

06-04-2020 om 06:00 uur

@Bloempje74 oh au, dat is niet best. Gaat het al weer een beetje beter?
@emsepems ik las het in de krant. Dacht dat het nog helemaal niet de tijd van het jaar ervoor was. Maar vandaag zou er regen moeten komen geloof ik.

Hier alles in orde, stabiel.

06-04-2020 om 08:24 uur

@Bloempje74 , wat enorm rot nu net, echt vette pech.
Hoop dat de pcm helpt en je rustig wat vd zon kunt genieten, sterkte en liefs 😘

Hier geen brand gelukkig maar wel brandlucht, mensen die nu veel thuis bbq-en denk ik, snap ze ook wel, en doe niet moeilijk maar heb er wel last van.

Fijne zonnige dag allemaal 😘

06-04-2020 om 08:57 uur

Dank jullie wel !
Echt domme pech.
Helaas een hele slechte nacht gehad , gisteravond en vannacht ook misselijk van de pijn.
Veel paracetamol en op tijd vernevelen werkt voor nu het beste.

@emsepems
Geen last verder meer gehad van de brandlucht?

@goudvisje dat gedonder met de BBQ begint helaas weer. Hopelijk heb je er niet teveel last van.
Hier 1 geluk dat de BBQ boten nu niet rondvaren.
En sinds de buren weten dat ik niet tegen de bbqen kan wordt er niet meer gebarbequed.

Fijne dag allemaal en geniet van de zon .

06-04-2020 om 09:48 uur

Goede middag voel my vandaag super dat ik alles aan kan

06-04-2020 om 09:50 uur
Reactie op Marnie

Goede middag voel my vandaag super dat ik alles aan kan

Dat zijn mooie berichten, probeer lekker te genieten maar blijf ook je rust nemen.
Dan heb je er des te langer profijt van

06-04-2020 om 11:20 uur

@Bloempje74 sterkte hoor! Waarschijnlijk gekneusde ribben, is pijnlijk. Weet er alles van. Kussentje tegen de ribben, voor het geval als je moet hoesten, lachen, niezen enz. :-)