Wel of geen verwijzing naar longarts

30-04-2020 om 21:27 uur

Ik heb longklachten sinds februari. Half februari flinke koorts. Soms kan ik best een hal uur lopen, soms nog geen 10 minuten. Via huisarts enkele inhalers nu gehad , waarvan eerste 2 niet werkten. Derde leek in t begin werkzaam naar nu ook niet neer lijkt het. Huisarts belde dat hij na achteraf alsnog als corobapatuent gaat markeren. Mogelijk word ik nog opgeroepen hierdoor. Verder adviseerde mn huisarts om voorlopig bij get ziekenhuis weg te blijven. Ik heb echter nog steeds geen duidelijke diagnose. Ben niet getest, op longfoto was niets te zien, saturatie in orde, geen hoge ontstekingswaarden en slechts iets piepen naar luisteren bracht ook weinig info. Ik herstel e haar ook nauwelijks en Jan naar heel weinig. Wat moet ik doen, geduldig afwachten en herstel tijd geven of toch verwijzing vragen naar longarts

Login of registreer om te reageren
30-04-2020 om 21:30 uur

Sorry voor alle spelfouten.corobapatuent moet zijn coronapatienr

Login of registreer om te reageren
01-05-2020 om 09:09 uur

Ik zou vertrouwen hebben in je huisarts en voorlopig even wegblijven bij het zkhs.
De uitslagen waren goed, foto , saturatie enz dus kun je het nog een tijdje afwachten lijkt mij.
Waarschijnlijk werd je opgeroepen ivm verdenking corona?dan zou ik dit eerst afwachten.
Wanneer je klachten erger worden of het niet vertrouwd altijd je huisarts opnieuw bellen, maar voor alleen diagnose bij een longarts is nu niet het moment.
Mochten je klachten erger worden dan zal je huisarts je doorsturen ook in deze coronatijd.
Voor nu lijkt mij het beste de raad van je huisarts op te volgen
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
01-05-2020 om 10:27 uur

Ik zou ook hetzelfde adviseren dan wat goudvisje doet.
sterkte en beterschap!

Login of registreer om te reageren
01-05-2020 om 12:51 uur

Beste Hobby,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je deze klachten ervaart. Wij sluiten ons aan bij het advies van goudvisje.
Het herstel kan enige tijd duren, dus geef het de tijd. Neem veel rust en probeer je activiteiten langzaam op te bouwen. Probeer je energie te verdelen over de dag. Zoals goudvisje al zegt: vertrouw je het niet of worden je klachten erger, neem dan contact op met je huisarts.

Wij wensen je veel beterschap en een voorspoedig herstel.
Met vriendelijke groet,
Advieslijn

Login of registreer om te reageren
01-05-2020 om 22:52 uur

Dank jullie wel voor jullie reacties

Login of registreer om te reageren