Corona en COPD

06-05-2020 om 10:06 uur

#OPROEP
Bent u 60+, heeft u COPD en wilt u delen wat voor effect Corona heeft op uw leven? Wij verpleegkunde-studenten willen dit graag weten! Met als doel een luisterend oor te bieden, en graag meer over de effecten voor uw leven te weten te komen. Deelt u graag uw situatie of uw verhaal? Meld u dan aan bij Brigitte Toes via b.toes@windesheim.nl of bel 06-14140267.
Als u zich heeft aangemeld, dan neemt een student van Hogeschool Windesheim binnenkort contact met u op!

Login of registreer om te reageren
13-05-2020 om 14:20 uur

We hebben de leeftijdsgrens eraf gehaald, vanaf nu kan iedereen met COPD mee doen met dit onderzoek.

Login of registreer om te reageren
13-05-2020 om 19:12 uur

Bedoelen jullie nu mensen met copd die ook corona hebben meegemaakt of welke invloed hebben de maatregelen corona mbt copd?zoals fysio wat gestopt is e.d.
T is mij niet helemaal duidelijk, sorry :)

Login of registreer om te reageren
13-05-2020 om 19:22 uur

Goed dat u het vraagt! Wij bedoelen hoe het is voor mensen met COPD in de Coronatijd. Iemand hoeft dus niet Corona doorgemaakt te hebben. De enige eis is eigenlijk dat iemand COPD heeft. We willen graag de verhalen horen van mensen met COPD, hoe het nu voor hen is in deze tijd. Inderdaad dat Fysio gestopt is of op een andere manier gegeven wordt, maar ook geen bezoek en de invloed van alle andere maatregelen.
Als u nog meer vragen heeft hoor ik het graag!
Fijne avond nog!

Login of registreer om te reageren
13-05-2020 om 19:40 uur

Aah ok duidelijk nu, wist 't ff niet zeker, zal een mailtje sturen straks, ik ben copd patiƫnt.
Ook een fijne avond

Login of registreer om te reageren