[SC] Waar we op jacht gaan naar een mooi, longvriendelijk vakantiehuisje

Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar we dromen over mooie reizen
Ga naar laatste reactie«13

Reacties

• PioenroosPioenroos Gebruiker
    #1 edited 13 mei
    Ik kan je niet helpen, ik heb er geen verstand van. Kun je niet op die vergelijk site kijken. Indipender heet dat geloof ik
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Ja dat denk ik ook wel, er is altijd nog wel,iets over, ik boek ook nog niet.
    Landal heeft indd heel goede astma en copd huisjes en ze denken altijd mee.
    Juist ook ivm kans op 2e golf, zit ik liever ergens afgelegen..meeste .landal parken bleven open, bij de 1e golf half maart zaten wij in landal park, alleen faciliteiten gingen dicht maar die waren er amper.

Oei lastig daantje, ik zit al jaren bij Vattenfall, krijg altijd een seintje over mijn maandbedrag, kon nu weer omlaag ivm lage energieprijzen.
    En ze hebben korting , hoe langer klant hoe meer korting
    Ben zelf niet zo veranderlijk maar er schijnt heel veel verschil soms in te zitten.

Hoe is dat, vakantie op een park waar alle faciliteiten dicht zijn?
    Pioenroos schreef: »
    Hoe is dat, vakantie op een park waar alle faciliteiten dicht zijn?

Voor ons prima! Zijn maar met 2 volwassenen dus zelf koken ivm sluiting horeca, veel rustige wandel(rolstoel)gebieden opzoeken, was daar heel veel, op grens drenthe/groningen.
    Veel boeken mee, ik ereader met wel 50 boeken, man gitaar mee ja ja, swingt de tent uit :)
    Mooie tv kijken, buiten zitten.
    We hadden een huisje met zonnebank,sauna en whirlpool met disco lichtjes hahaha
    Ik ga niet onder zonnenbank of sauna,kan ik niet tegen, wel 1 x in bad, zat een mooi zitje in, kon goed met O2
    Spelletjes mee of voor creabea handwerkje of id.
    We vermaakten ons prima.
    Boodschappen deden we in dorpje dichtbij en dan maar 1 a 2 x per week.