Wie heeft welke longziekte?

07-06-2020 om 17:32 uur

Hoe kom je er achter, zonder al te nieuwsgierig te zijn, aan welke longziekte iemand lijdt als je contact wil leggen?
Zelf heb ik het op mijn prikbord gezet, zodat mensen info over mij hebben. Of moet je zelf gaan zoeken bij de bewuste onderwerpen? Sorry luitjes, ben nog erg nieuw hier..........................................

Login of registreer om te reageren
08-06-2020 om 05:45 uur

@Hattiecat
Over het algemeen plaatst men specifieke vragen over een bepaalde longaandoening in het subboard daarvoor, b.v. "COPD". Dat is eigenlijk de meest betrouwbare aanwijzing over de aandoening die men heeft. Er wordt niet actief geregistreerd aan welke aandoening men lijdt. Je zou de zoekfunctie kunnen gebruiken, maar die geeft al snel teveel informatie. Om lotgenoten te vinden zou je misschien een oproep kunnen plaatsen in het subboard van je keuze. Vrijwel iedereen gebruikt de "Topics" knop bij binnenkomst; men ziet dan de meest recente berichten over het gehele forum. Zo te zien kan je je weg op het forum al prima vinden. Het Longforum heeft een aantal moderators die meelezen en zo nodig kunnen bijsturen of berichten verplaatsen/aanpassen. En er zijn een aantal actieve gebruikers die vaak snel te hulp schieten. Om actief hulp te vragen roep je gewoon iets in één van de hoofdboards, precies zoals je hier (Longen algemeen) deed. Er is altijd wel een moderator of gebruiker die raad weet. Succes!

Login of registreer om te reageren
08-06-2020 om 11:36 uur

Buitengewoon bedankt lieve Reuzenkakatoe voor dit bericht. Begin het zo allemaal te begrijpen!!! Zie dat jij een moderator bent. Geweldig. Groetjes Hattiecat.

Login of registreer om te reageren