Nasofree

16-06-2020 om 09:40 uur

Ik had 21 februari een topic geplaatst over mijn holtes. Dat de ab niet hielp. Nou daarna ben ik alleen maar blijven tobben. Onderhand 2 ab kuren verder en 8 juni eindelijk naar KNO. En wat denk je. Holtes schoon 😲Nu moet ik weer wachten op oproep scan. En dus voorlopig weer aan de gang met neusspray en zout spoelen.  Ik kreeg een tip van Niicki of ik nasofree al had gebruikt. Dus niet. Maar sinds deze week (omdat ik ten einde raad was) ben ik het toch gaan gebruiken. En ik merk dat het helpt. Er komt eindelijk slijm uit van ver uit mijn holtes. Dat gebeurde niet bij rhinohorn en zoutoplossing opsnuiven. En ik krijg weer wat energie!! Dus ik wil deze tip graag met jullie delen!

Login of registreer om te reageren
17-06-2020 om 11:25 uur

Zo fijn om te lezen dat de nasofree je zoveel brengt. Hier komt met de rhinohorn eigenlijk zo goed als niks los en met de nasofree wel. Merk nu ook weer flinke verbetering na gebruik:D echt bizar hoeveel invloed het heeft en de kno-arts en leden hier ook erg dankbaar voor deze tip!

Het zal bij mij waarschijnlijk nooit helemaal rustig worden, maar het verschil is echt goed merkbaar (misschien toch eens denken over aandelen erin xD)

Login of registreer om te reageren
17-06-2020 om 13:38 uur

Ik zit toch te dubben om dit ook te proberen. Gebruik al iets van zes jaar de rhinohorn. Die is dan misschien ook een keer aan vervanging toe?

Login of registreer om te reageren
17-06-2020 om 17:19 uur

@niicki nu maar even niet nu het slecht gaat met beurs ;)

@Daantje als Rhinohorn bij jou helpt goed je hem niet te vervangen lijkt mij. Persoonlijk vond ik de rhinohorn niet fijn. Mijn neus bleef de hele dag nattig. Bij nasofree heb ik dat niet.

Login of registreer om te reageren
19-06-2020 om 23:34 uur

@Daantje je kent mijn ervaring en kno-arts:p ik zou zeggen als je denkt dat er verbetering te behalen valt doen. Of je vraagt telefonisch consult aan met kno om te overleggen, hij raadde me deze aan en voordeel schepje van rhinohorn is hier ook geschikt voor:)

Als het niet om hygiëne ging en ik zonder kon zou ik zeggen leen de mijne xD maar helaas is dat niet zo makkelijk:p

Login of registreer om te reageren