Even voorstellen

26-06-2020 om 06:10 uur

Ik ben Henk en heb mij opnieuw aangemeld.
Ik heb al jaren copd en ben al eens lid geweest van dit forum bij andere providers .
Ik ben 75 jaar en gehuwd.
Ik ben gisteren weer voor controle geweest en de belasting proef gedaan die was zoals ik wel verwachte en moet nu aan de zuurstof bij belastingen zoals tijdens het lopen, ik heb dit jaren kunnen uitstellen maar nu gaat het niet meer.
Dus moest er wat gaan gebeuren wat mij nu zwaar gaat tegen vallen en kijken wat voor apparatuur op de markt is want wij zijn nogal vaak weg en ik ben graag buiten als het weer mee zit.

Login of registreer om te reageren
01-09-2020 om 17:35 uur
Reactie op Hwess

Ik ben Henk en heb mij opnieuw aangemeld.
Ik heb al jaren copd en ben al eens lid geweest van dit forum bij andere providers .
Ik ben 75 jaar en gehuwd.
Ik ben gisteren weer voor controle geweest en de belasting proef gedaan die was zoals ik wel verwachte en moet nu aan de zuurstof bij belastingen zoals tijdens het lopen, ik heb dit jaren kunnen uitstellen maar nu gaat het niet meer.
Dus moest er wat gaan gebeuren wat mij nu zwaar gaat tegen vallen en kijken wat voor apparatuur op de markt is want wij zijn nogal vaak weg en ik ben graag buiten als het weer mee zit.

Het was begonnen na een operatie wat totaal uit de hand was gelopen darm en blaas perforaties meerdere keren opnieuw geopereerd, hierbij was op een gegeven moment wat maag inhoud in de longen gekomen.Ze zagen het hier niet meer zitten en hebben mij in coma gehouden en naar Belgie getransporteerd daar mochten ze het opknappen , ik ben het ziekenhuis ingegaan en kon over 7 sloten heen springen en er uit gekomen een stoepband was nog te veel. Ik heb het jaren uit kunnen zingen door veel te lopen, tot verleden jaar. Ik moest een scan laten maken van een pees die geknapt was, die doc. zei ga jij maar terug voor nieuwe foto's ik wil wat vergelijken van je longen. En ja hoor ze hadden wat in mijn long gevonden van 5 cm groot, pet scans gemaakt bronchoscopien gedaan en dat allemaal onderzocht het was gelukkig geen K en wat het is weet niemand ze druffen niet te opereren omdat de longen zo dun zijn en een zeer ernstige long enfizeem plus een ernstige long destructie. Nu na de laatste scan is het iets kleiner geworden maar ik ga wel verder achteruit vandaar nu aan de zuurstof. Ik liep verleden jaar nog minstens 1 uur per dag wel met moeite nu is het nog niet de helft meer met zuurstof.
Zo nu weten jullie iets meer over mij, ik heb al meer zware lichamelijk klappen gehad in mijn leven, maar ik wil nog niet weg als het kan.

Login of registreer om te reageren