Even voorstellen

16-08-2020 om 12:59 uur

Hallo ik ben Ellie 57 jaar oud . Ik heb ongeveer 15 jaar copd. Fijn om mee te mogen kijken op het forum.

Login of registreer om te reageren
16-08-2020 om 18:47 uur

Hoi ik ben Rewin copd2. Ik vroeg me af, ik heb nu al 5weken 24uur een piepende en gierende ademhaling.. ondanks prednison gaat het maar niet weg.. het is er echt 24 uur.. herkend iemand dit en is dit normaal? Mvg,Rewin.

Login of registreer om te reageren
16-08-2020 om 18:48 uur
Reactie op Ravi

Hoi ik ben Rewin copd2. Ik vroeg me af, ik heb nu al 5weken 24uur een piepende en gierende ademhaling.. ondanks prednison gaat het maar niet weg.. het is er echt 24 uur.. herkend iemand dit en is dit normaal? Mvg,Rewin.

Login of registreer om te reageren
17-08-2020 om 09:22 uur

Welkom hier, iedereen is hier welkom hoor dus jij ook @Edelen.
15 jr copd dan ben je al een ervaringsdeskundige en kun je ook anderen helpen met vragen, fijn zulke mensen erbij.
Hoop dat het goed gaat met je, deze dagen waren killing vond ik, heb zelf ook copd
Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
17-08-2020 om 09:24 uur
Reactie op Ravi

Hoi ik ben Rewin copd2. Ik vroeg me af, ik heb nu al 5weken 24uur een piepende en gierende ademhaling.. ondanks prednison gaat het maar niet weg.. het is er echt 24 uur.. herkend iemand dit en is dit normaal? Mvg,Rewin.

Of het normaal is , is lastig te zeggen, de 1 piept meer dan de ander.
Heb je het ook extra benauwd dat is belangrijker dan het geluid denk ik.
Welkom ook hier trouwens :)
Gewoon even met je huisarts overleggen omdat je net een kuurtje op hebt, moet toch verbeteren lijkt mij.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren