Aggie

02-09-2020 om 18:21 uur

Hallo ik ben nieuw hier en wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Aggie en ik ben 62 jaar jong :)). Ik ben getrouwd en heb 3 (klein)kinderen. Ik ben al jaren afgekeurd wegens fibromyalgie, artrose, diabetes en COPD :-S. De laatste aandoening zit me sinds Februari behoorlijk dwars. Inmiddels heb ik een Prednison kuur (gaat niet zo goed samen met diabetes) 8->, een verlengde antibiotica kuur en 3 verschillende pufjes gehad. De 2 eerste medicijnen hebben tijdelijk geholpen maar na het stoppen was de bronchitis snel weer terug. De pufjes houden het slijm wel redelijk los zodat ik het ophoesten kan want anders hoest ik me een ongeluk zonder dat er wat loskomt. Ze zorgen echter er niet voor dat ik me beter ga voelen. Morgen maar weer een Coronatest laten doen omdat ik volgende week naar de longarts ga. Dan weet ik zeker dat ik geen Corona heb. Door het vele hoesten ben ik vaak misselijk, heb ik hoofdpijn en ben erg vermoeid. Hopelijk levert het bezoek aan de longarts me wat verbetering op. O ja, ik ben 11 weken geleden gestopt met roken.

Login of registreer om te reageren