Hallo, last van bloedneuzen?

10-12-2020 om 03:51 uur

Ik heb geen problemen met de longen , maar ik heb een tip voor mensen die last hebben van bloedneuzen , die steeds terug komen. Sinds ik vitamine k2 slik heb ik geen bloedneus meer gehad, nu al geen ruimte 5 maanden meer.

Login of registreer om te reageren
10-12-2020 om 08:05 uur

Vitamine K speelt een rol in de stollingscascade, maar het is ook een vetoplosbare vitamine, dus hier moet je niet teveel van binnen krijgen. Ik zou dan persoonlijk ook laten uitzoeken of je daadwerkelijk een vitamine K deficiƫntie hebt en waarom je die hebt. Dit zal namelijk niet voor iedereen de oplossing zijn lijkt me.

Ben wel heel blij voor je dat je geen bloedneuzen meer hebt:) ik kreeg van avamys spontane neusbloedingen en toen ben ik over gegaan op dymista en was het probleem opgelost voor mij:)
Ook bij heel droge winters kan men meer last krijgen en wil een neusspray met zoutoplossing nog wel eens helpen.

Login of registreer om te reageren
10-12-2020 om 10:59 uur

Mijn zoon had zeer ernstige bloedneuzen, die bijna niet stopten. Hele keukenrollen gingen er door, zelfs 2 x naar de SEH geweest. Totdat ik er bij toeval achter kwam dat het weleens aan de Foradil zou kunnen liggen. Longarts zette het om in Serevent en de bloedneuzen stopten meteen.

Login of registreer om te reageren
10-12-2020 om 12:55 uur

Ga niet teveel zelf lopen dokteren maar ga naar de huisarts. Ik heb jaren gedacht dat het aan de puffers lag dat ik zo slecht stolde maar nu blijkt toch dat er meer aan de hand is en ben ik doorgestuurd naar de hematoloog.

Login of registreer om te reageren