Lotgenoten

07-02-2021 om 09:10 uur

Hallo allemaal, verleden jaar is er bij mij, na ziekenhuisopname ivm longontsteking, copd geconstateerd. Onomkeerbaar dat weet ik maar ik wil zoveel mogelijk door blijven gaan met leven!! Ook ik heb mindere dagen.

Login of registreer om te reageren
07-02-2021 om 11:53 uur

Welkom op het forum. Ik heb copd4. Blijf zoveel mogelijk bewegen. Ga niet over je grenzen heen. Het is leren om om te gaan met deze ziekte. Ik kan ook niet zoveel meer doen achter elkaar in het HH. Gaat nu met etappes. 😊 En gaat het de ene dag niet, dan maar de volgende keer.
Sterkte!
Groetjes Anna

Login of registreer om te reageren
26-01-2022 om 19:12 uur

Hallo allemaal,
Een vraag,weet iemand welke van de 2 luchtverwijders de sterkste bestanddelen heeft
Berodual of Ventolin ?

Login of registreer om te reageren
26-01-2022 om 19:22 uur

Ze zijn niet 1 op 1 zo met elkaar te vergelijken in mijn ogen.
Berodual is een luchtwegverwijder die uit 2 stoffen bestaat en ventolin bestaat er uit 1. Maar bij mij werkt de berodual veel beter en bij een ander de ventolin. Dus dat is een kwestie van proberen lijkt me.

Login of registreer om te reageren
05-12-2022 om 14:32 uur
Reactie op Anna50

Welkom op het forum. Ik heb copd4. Blijf zoveel mogelijk bewegen. Ga niet over je grenzen heen. Het is leren om om te gaan met deze ziekte. Ik kan ook niet zoveel meer doen achter elkaar in het HH. Gaat nu met etappes. 😊 En gaat het de ene dag niet, dan maar de volgende keer.
Sterkte!
Groetjes Anna

Ja maar dat bewegen met dit weer moeilijk tog

Login of registreer om te reageren
07-12-2022 om 13:10 uur
Reactie op Frits58
Reactie op Anna50
Welkom op het forum. Ik heb copd4. Blijf zoveel mogelijk bewegen. Ga niet over je grenzen heen. Het is leren om om te gaan met deze ziekte. Ik kan ook niet zoveel meer doen achter elkaar in het HH. Gaat nu met etappes. 😊 En gaat het de ene dag niet, dan maar de volgende keer.
Sterkte!
Groetjes Anna

Ja maar dat bewegen met dit weer moeilijk tog

Je kunt gewoon binnen bewegen, hoeft niet buiten...
Er zijn heel goede oefeningen te vinden voor copd vanuit je stoel...op YouTube staat genoeg.
Succes en niet bewegen is altijd slechter dan een beetje bewegen...alle beetjes helpen
Moeilijke dingen kunnen we ook, die zijn juist de moeite waard 🍀

Login of registreer om te reageren