berend44

26-02-2021 om 11:19 uur

Wie van jullie heeft al een vaccinatie gehad, en welke?

Login of registreer om te reageren
26-02-2021 om 11:50 uur

Ik nog niet. Snap het niet, ik heb copd4 en ben 71 jaar. 🤔

Login of registreer om te reageren
26-02-2021 om 16:58 uur

Het gaat op leeftijd, dus hoe ouder hoe eerder in dit geval aangezien boven de 60 medische indicatie niet uitmaakt. Van wat ik begreep is de groep van 80-85 in ieder geval vanaf half maart hier in de omgeving aan de beurt. Of een deel daarvan, geen idee hoe groot de populatie is en hoeveel tijd dat dus in beslag neemt. Maar dan duurt het wellicht nog even tot jullie aan de beurt zijn

Login of registreer om te reageren
26-02-2021 om 19:14 uur

Mijn vader is 80 en heeft gisteren zijn eerste prik gehad
Moeders wordt volgende week 79 en wacht nog op een oproep
Ikzelf ben 54 en ben volgens mij in april/mei aan de beurt

Login of registreer om te reageren
27-02-2021 om 14:42 uur

De kwetsbaren van 18-60 zullen in mei/juni nu aan de beurt komen ipv het eerdere febr/maart...
Dit is te lezen bij Harteraad op instagram.
Dit omdat er andere groepen voorrang krijgen, ook omdat Astrazenica niet voor elke groep even goed werkt.
Ik blijf 't bijzonder vonden dat de groep "jongere" kwetsbaren, deze die ook nog vaak moeten werken of mantelzorg verlenen zo laat aan de beurt zijn.
Niet alles is te begrijpen en op te lossen,kortom: 2 woorden, 9 letters =duurt lang 🙄😅

Login of registreer om te reageren
28-02-2021 om 09:38 uur

Doordat er allerlei groepen mensen voorrang willen , moeten wij de kwetsbare groep langer wachten. Dus nog langer heel voorzichtig zijn. En intussen maak ik mij er ook niet druk om die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.

Login of registreer om te reageren
28-02-2021 om 12:11 uur

Je zou toch denken dat wij longpatiënten wel voor zouden gaan, aangezien het virus de longen aantast. 🤔
Ik vind het maar raar!

Login of registreer om te reageren