Ik stel me even voor.

27-03-2021 om 09:14 uur

Mijn naam is Frans en ik kom uit Eindhoven en ben 70 jaar jong.
COPD heb ik al een aantal jaren, maakte me er nooit zo druk over. Ik heb immers nog genoeg andere kwalen om me zelf druk over maken. Twee er van noem ik hier toch maar, chronische clusterhoofddpijn en ingestorte nekwervels waardoor gedeeltelijk verlamd. Recentelijk voor de tweede keer in 40 jaar aan geopereerd om toch nog wat langer mobiel te kunnen zijn.
Ik loop nu nog als een aangeslagen kievit achter de rollator. In het revalidatiecentrum waar ik zowat 3 maanden verrbleef verblijdde men mij ook met de medeling dat ik corona had, oedeem in de voeten, een blaasontsteking en een heuse resistente bacterie. Om tot een goed einde te komen ook nog een vergrote prostaat. Je gaat dus voor één kwaal naar het ziekenhuis en komt er met 5 uit.
Na de corona (vanaf 13 november 2020) heb ik wel veel minder zuurstof. Maar afwachten of daar nog verbetering in komt.
Ik ben gelukkig optimistich van aard en nog actief als voorziiter van een speeltuinvereniging.
Ben gehuwd, 2 kinderen, 5 kleinkinderen en 1 achterkleinkind. Wat wil je nog meer!

Login of registreer om te reageren
27-03-2021 om 10:32 uur

Welkom Frans op het forum.
Ik heb toch wel gelachen om je schrijfkunst. Je bent je humor in ieder geval niet verloren in het ziekenhuis.😊
Het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt!
Ik heb ook copd4. Heb je vragen, vraag maar. 😁

Groetjes Anna

Login of registreer om te reageren
29-03-2021 om 19:08 uur

Welkom Frans!

Mijn vader zegt altijd: 'zo heeft iedereen wat. De één wel een beetje meer dan de ander.'

Pittig wel om zo met alle pijn en ongemakken door het leven gaan.

Zo te horen ben je wel positief ingesteld, dat maakt een boel uit!

Login of registreer om te reageren