Even voorstellen..

06-05-2021 om 12:17 uur

Mijn naam is Sharon ik ben 46jr, ik ben geboren met een onder ontwikkelde rechterlong ( congenitale hypoplasie v/d rechterlong & pulmonale vaatbed rechts). Ik weet uit ervaring dat er maar weinig mensen zijn met het zelfde verschijnsel maar vroeg het met toch af of er nog meer mensen zijn met een onderontwikkelde rechter of linkerlong.
Verder voel ik me prima, je merkt wel dat je ouder wordt. Vroeger kon ik alles en nu moet ik wel rustiger aan doen...

Hoe houden jullie het nu vol met de covid maatregelen? Ik werk zelf wel, maar sinds de maatregelen ben ik niet meer ziek geweest. Volgens mijn longarts word ik vaak aangestoken door mensen die verkouden zijn.

Ben erg benieuwd...

Tot schrijfs..

Login of registreer om te reageren
13-05-2021 om 16:04 uur

Hallo Sharon,

Geen ervaring met een onderontwikkelde long, naar natuurlijk wel met de maatregelen.

Hoewel het mij soms wel beperkt in wat ik zou willen, ben ik blij met de maatregelen. Sommige zijn wat minder op elkaar afgestemd, helaas, dat wel.
Al niet ik wel zeggen dat ik voor één echtpaar en uitzondering maak in de anderhalve meter.

Sowieso voelt het met beschermd dan zonder, en daarbij ben ik wat hygiënisch aangelegd en vind ik het daarom wel fantastisch dat ik nu álles kan schoonmaken aan winkelmandjes en andere dingen in de openbare ruimte. En ik merk inderdaad in mijn omgeving dat mensen die anders continu verkouden zijn, al een hele tijd niet ziek zijn geweest..
(ik voel mij stiekem erg gesterkt in mijn idee van buiten zo min mogelijk aanraken)

Wat vind u/jij (inmiddels) van de maatregelen?

In ieder geval welkom en ik hoop dat er nog iemand reageert die meer te zeggen heeft over uw/jouw situatie.

Alle goeds,
Belinda

Login of registreer om te reageren